پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
بوکس ایران علاوه بر روزهای پرتلاطمی که سپری کرد، حالا کلید واژه بدشانسی هم همراه خود دارد چرا که پس از حمله قلبی مربی قزاقستانی تیم ملی بلاتکلیف است.
شعارسال: بوکس ایران روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت، بعد از عملکرد ضعیف تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرایط در بوکس روز به روز بدتر شد و خود اهالی بوکس همدیگر را به باد تخریب گرفتند. در این میان رئیس فدراسیون بوکس هم تنها راه نجات تیم ملی بوکس را در تغییر سرمربی این تیم می‌دانست. در نهایت بدون تشکیل جلسه شورای فنی و با تصمیم ثوری، احدی از هدایت تیم ملی بوکس کنار رفت و اعلام شد قرار است مربی قزاقستانی هدایت تیم ملی بوکس را برعهده بگیرد.

پس از تغییراتی که صورت گرفت، رئیس فدراسیون روزه سکوت گرفت و با حضور علیرضا استکی به عنوان سرپرست تیم، روزهای بدون تلاطم بوکس سپری شد و همه منتظر گزینه جدید آقای رئیس بودند که قرار بود به زودی به ایران بیاید و کار را شروع کند.

طبق اعلام فدراسیون، سرمربی قزاقستانی روز گذشته قرار بود به ایران بیاید تا پس از بررسی از روند تیم و مذاکره نهایی با فدراسیون بوکس کار خود را آغاز کند، اما قبل از اینکه راهی ایران شود این مربی دچار حمله قبلی شد و حضورش در ایران منتفی شد.

حالا باید گفت علاوه بر حاشیه و چالش که در این مدت با بوکس ایران عجین شده بود باید کلیدواژه بدشانسی هم به کلکسیون رشته بوکس اضافه کنیم. در شرایطی که در ماه شهریور ملی‌پوشان باید در رقابت‌های قهرمانی جهان به میدان بروند و در سالی که منتهی به المپیک است و ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک باید تلاش کنند، وضعیت سرمربی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست که آیا مربی خارجی تا قبل از رقابت‌های قهرمانی جهان به تیم ملحق می‌شود یا خیر.

البته با توجه به زمان کمی که فدراسیون بوکس در اختیار دارد بعید است که تیم ملی بوکس بتواند تا قبل از رقابت‌های جهانی با مربی خارجی کار کند و حالا باید دید در کوتاه مدت گزینه فدراسیون برای هدایت تیم ملی بوکس چه کسی خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1398 ، کدخبر: 397244 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
اینهمه بدبیاری اینم روش دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین