پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
در هیاهوی دادگاه هادی رضوی، داماد محمد شریعتمداری، وزیر کار، احسان دلاویز، متهم ردیف دوم نیز حاشیه ساز شده. اتهام رضوی اخلال در نظام اقتصادی و تحصیل ۱۰۷.۵ میلیارد تومان مال نامشروع است و اتهام دلاویز معاونت در همین ‏اتهامات. دلاویز همچنین متهم است که برای افزایش خط اعتباری رضوی در بانک سرمایه ۲ میلیارد تومان از او گرفته. اما احسان دلاویز کیست؟
شعار سال:در هیاهوی دادگاه هادی رضوی، داماد محمد شریعتمداری، وزیر کار، احسان دلاویز، متهم ردیف دوم نیز حاشیه ساز شده. اتهام رضوی اخلال در نظام اقتصادی و تحصیل ۱۰۷.۵ میلیارد تومان مال نامشروع است و اتهام دلاویز معاونت در همین ‏اتهامات. دلاویز همچنین متهم است که برای افزایش خط اعتباری رضوی در بانک سرمایه ۲ میلیارد تومان از او گرفته. اما احسان دلاویز کیست؟

 دلاویز همچنین متهم است که برای افزایش خط اعتباری رضوی در بانک سرمایه ۲ میلیارد تومان از او گرفته. اما احسان دلاویز کیست؟

ویدیو زیر را تماشا کنید:
تعداد بازدید : 42


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:22خرداد1398،کدخبر:482716،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین