پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
علی‌رغم دو بار احضار رییس سازمان لیگ و رییس هیات فوتبال استان خوزستان به کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال، این دو عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از حضور در جلسات این کمیته‌ سر باز زدند.

شعار سال: اتفاقات تلخ و سوء مدیریت دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد اهواز، زمینه‌ای شد تا کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال برای بررسی جوانب این اتفاق به موضوع ورود کند. این کمیته‌ در همان ساعات اولیه بی‌نظمی‌های این دیدار با تعلیق فعالیت‌های رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ از احضار حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی، رییس سازمان لیگ و رییس هیات فوتبال خوزستان به این کمیته‌ خبر داد اما این دو عضو هیات رییسه فوتبال علی‌رغم دو بار احضار به جلسات کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال در این جلسات حاضر نشده‌اند و عملا به رسیدگی کمیته‌ اخلاق بی اعتنایی کرده‌اند.

کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال یک بار در همان روزهای پس از فینال جام حذفی، حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی را به همراه فتاحی مسوول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ و الطافی مدیرعامل داماش گیلان را به کمیته‌ اخلاق دعوت کرد که هیچ کدام از این چهار نفر در این جلسه حاضر نشدند اما این کمیته‌ برای دومین بار ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۰ خرداد مجددا این چهار نفر را به کمیته‌ اخلاق احضار کرد که تنها سعید فتاحی در این جلسه حاضر شد.

عدم حضور بهاروند، طالقانی و الطافی در جلسات کمیته‌ اخلاق بی اعتنایی کامل این سه مدیر فوتبالی و از همه مهمتر دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به فرایند رسیدگی قانونی به اتفاقات دیدار فینال جام حذفی است.

به نظر می‌رسد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال باید تدبیری بیندیشد که بیش از این قانون گریزی مدیران فوتبالی در این چرخه معیوب و پر ایراد فوتبالی کشور نهادینه نشود و قطعا برای دفاع از هویت قانونی خود باید برخوردی شایسته با متخلفان فینال جام حذفی در هر رده‌ای داشته باشد.

با توجه به مقررات آیین‌نامه‌ای کمیته‌ اخلاق، عدم حضور دعوت شدگان نافی رسیدگی نیست و کمیته‌ اخلاق به صورت غیابی نسبت به مسئولیت هر کدام از این افراد در اتفاقات تلخ فینال جام حذفی می‌تواند حکم صادر کند.

حاجی پور، مالک باشگاه داماش گیلان نیز برای دوشنبه هفته‌ آینده در موضوع همین اتفاق به کمیته‌ اخلاق دعوت شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 21 خرداد 98، کد مطلب: 98032109028:www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین