پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
محمود صادقی: مدیر پارلمانی محمد شریعتمداری با "اصرار " از نمایندگان مجلس می خواهد نامه تقدیر از وی را امضا کنند! آقای وزیر شفاف سازی نیاز به شوآف ندارد.
شعار سال:محمود صادقی: مدیر پارلمانی محمد شریعتمداری با "اصرار " از نمایندگان مجلس می خواهد نامه تقدیر از وی را امضا کنند! آقای وزیر شفاف سازی نیاز به شوآف ندارد.
حرکت عجیب مدیر پارلمانیِ
محمود صادقی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس دهم در صفحه توئیتر خود خبر از اقدامی نامتعارف از سوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی داده است.

وی نوشت: ظاهرا معاون پارلمانی این وزارتخانه نامه ای به نام نمایندگان مجلس تهیه کرده وبا اصرار از آنها می خواهد این نامه محتوای آن تقدیر و تشکر از محمد شریعتمداری را امضا کنند! تهیه این نامه جعلی به نام نمایندگان مجلس و اصرار به امضای آن موجب واکنش نمایندگان و این عضو اصلاح طلب مجلس شده است.

صادقی افزود: آقای وزیر! شفاف سازی نیاز به شوآف و تقدیر و تشکر فرمایشی ندارد. شما اگر خالصانه کار کنید هم نزد خدا مأجور و محبوبخواهید بود هم نزد خلق خدا.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو،تاریخ انتشار:5تیر 1398،کدخبر:403794،fararu.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین