پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
اکنون بیش از ۷۰ هزار تن گندم به ارزش ۱۱۹ میلیارد تومان از کشاورزان لرستان خریداری شده است. تاکنون ۶۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان بابت تحویل گندم پرداخت شده است.

شعارسال: اکنون بیش از ۷۰ هزار تن گندم به ارزش ۱۱۹ میلیارد تومان از کشاورزان لرستان خریداری شده است. تاکنون ۶۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان بابت تحویل گندم پرداخت شده است.

سرپرست شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه ۱۲ لرستان از خرید ۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خبر داد.

به گزارش پرسنا، حجت الله بیرانوند صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به آخرین آمار خرید گندم از کشاورزان لرستانی اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از ۷۰ هزار تن گندم به ارزش ۱۱۹ میلیارد تومان از کشاورزان لرستان خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون ۶۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان بابت تحویل گندم پرداخت شده است.

سرپرست شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه ۱۲ لرستان تصریح کرد: خرید گندم در مناطق معتدل استان نیز آغاز شده و بر اساس پیش بینی صورت گرفته انتظار می‌رود امسال ۴۰۰ هزار تن از این محصول خریداری شود.

وی در ادامه میزان خرید تضمینی کلزا در لرستان را ۳۸۰ تن برشمرد و گفت: نرخ خرید تضمینی گندم معمولی به ازای هر کیلوگرم هزار و ۷۰۰ تومان است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا ، تاریخ : 9 تیر 1398 ، کدخبر: 38977،www.porsna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین