پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۰۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۷
مدل زن بعد ماجرای دریافت پیام‌های غیراخلاقی از سوی بازیکن معروف درباره خطر‌هایی که در کمینش است با نگرانی سخن گفت.

شعارسال: مریهان کیلر، مدل مصری-انگلیسی، پس از وساطت محمد صلاح برای بازگشت عمرو ورده به تیم ملی مصر، اعلام کرد که به دلیل واکنش فوتبال دوستان مصری می‌ترسد به این کشور سفر کند.

مدتی پیش، این مدل مصری-انگلیسی ادعا کرد که عمرو ورده، بازیکن تیم ملی مصر در اینستاگرام برای او پیام‌های غیراخلاقی فرستاده است. در این میان، محمد صلاح با انتشار توئیتی سعی کرد شرایط را آرام کند و خواستار فرصت دوباره برای عمرو شد. صلاح از هواداران و مسئولان فدراسیون خواسته بود تا این بازیکن را ببخشند.

مریهان با انتشار تصاویر پیام‌های نامناسب و غیراخلاقی عمرو ورده در اینستاگرام و واتساپ که به او ارسال شده بود، جنجال زیادی به پا کرد.

انتشار این پیام‌ها برای ورده در حین مسابقات جام ملت‌های آفریقا دردسر بسیاری ایجاد کرد. اما توئیت محمد صلاح در حمایت از هم تیمی‌اش کلر را نگران کرده است.

مدل مصری-انگلیسی اعلام کرد که پس از توئیت محمد صلاح می‌ترسد به مصر برگردد چرا که نگران است در خیابان‌ها مردم به او حمله کنند.

مریهان گفت: «محمد صلاح در مصر به شدت محبوب است. مردم با او مثل یک فوتبالیست عادی برخورد نمی‌کنند، گویی که او حق اشتباه ندارد و هر چیزی که بگوید درست است. به همین خاطر شرایط من در حال حاضر خطرناک است. نمی‌توانم برای دیدن خانواده ام به کشورم بروم. قطعا مردم در خیابان‌ها به من حمله خواهند کرد و به همین خاطر می‌ترسم به خیابان‌های کشورم بروم. شما می‌دانید که هواداران فوتبال چگونه هستند، اما هواداران فوتبال در مصر صد برابر بدتر هستند.» او در ادامه اظهار کرد: «چیزی که من را شوکه می‌کند این است که محمد صلاح درباره شرایطی اظهارنظر کرده که هیچ ربطی به او نداشته است. او یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های حال حاضر مصر است و حرفهایش باعث می‌شود که مردم برخورد بدتری با من داشته باشند. نمی‌دانید که چقدر پیام‌های نفرت آمیز و تهدیدآمیز به من رسید. برایم ناراحت کننده است که برخی می‌خواهند با شوخی و خنده از مشکل اصلی عبور کنند

گفتنی است، ورده در اولین بازی مصر در مقابل زیمباوه به عنوان نیمکت نشین وارد زمین شد، اما ساعاتی پیش از بازی دوم به دلیل اتهام آزار و اذیت جنسی مریهان کیلر، از لیست تیم ملی مصر خط خورد، در حالی که این تیم یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ در قاره آفریقا است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 12تیر1398 ، کدخبر: 6988260: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین