پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
استیضاح حجتی وزیر کشاورزی وارد مراحلی نوین شده است. حالا پرده از رایزنی هایی برداشته شده که نشان از معامله های پشت پرده است.

شعار سال: جلال محمودزاده بیان کرد: "طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برای اعلام وصول طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی پیگیری کردم؛ اما متاسفانه هیات رئیسه مجلس در این ارتباط ممانعت به عمل می آورد. شخص رئیس مجلس مانع اصلی اعلام وصول طرح استیضاح است! آقای لاریجانی و هیات رئیسه می گویند رهبری فرمودند که استیضاح در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست در حالی که طبق بررسی به عمل آمده، مقام معظم رهبری نه تنها در ارتباط با استیضاح وزیر جهاد کشاورزی هیچ سفارشی نداشتند بلکه همواره تاکید می‌کنند با مدیرانی که توجهی به منافع ملی و مشکلات مردم ندارند بدون اغماض برخورد کنید".

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی همچنین افزود: "متاسفانه با چنین ادعایی خلاف واقع که ریاست محترم مجلس مطرح کرده اند مبنی بر سفارش مقام معظم رهبری برای حمایت از وزیر، برخی از امضا کنندگان طرح استیضاح، امضا خود را پس گرفتند اما همچنان برخی دیگر از نمایندگان بر استیضاح پافشاری می‌کنند لذا هنوز این طرح به لحاظ تعداد امضا نمایندگان از حد نصاب نیفتاده است".

این نماینده مجلس در ادامه به برخی ناکارآمدی ها در مدیریت وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرده و اظهار داشت: "در حوزه مدیریت سازمان جنگل ها، پس از اجرای قانون تنفس جنگل‌های هیرکانی، متاسفانه قاچاق چوب و غارت جنگل‌های خارج از شمال از جمله در استان آذربایجان غربی افزایش یافته ولی سازمان متولی منابع طبیعی کشور که جایگاه معاونت این وزارتخانه را بر عهده دارد در برابر این پدیده، منفعل عمل میکند. از طرفی دیگر با توجه به گرانی ها و مشکلات طاقت فرسای معیشتی مردم اما وزارت جهاد کشاورزی از مسئولیت خود کاملا شانه خالی می کند."

محمودزاده همچنین از بی توجهی برخی از همکاران خود در کمیسیون کشاورزی مجلس نسبت به عملکرد ضعیف وزیر گلایه کرد و افزود: "رئیس کمیسیون کشاورزی از مدافعان طرح استیضاح است اما برخی از اعضای کمیسیون حاضر به امضای طرح استیضاح نشدند!"

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 27 تیر 98، کد مطلب: 21373: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین