پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سواحل دریای خزر درروزهای آتی شاهد بارش‌های پراکنده است که موجب کاهش دمای دو تا سه درجه‌ای در این مناطق می‌شود

شعار سالفریبا گودرزی روز پنجشنبه افزود: استان های گیلان، گلستان و مازندران از امروز تا شنبه پیش‌رو (۵ مرداد) شاهد بارش‌های پراکنده هستند، همچنین شمال استان آذربایجان غربی و شرقی، استان اردبیل، شمال خراسان جنوبی و رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران، مازندران و سمنان نیز طی امروز و فردا بارش های پراکنده ای را دریافت می کنند.

وی ادامه داد: فعالیت جریان های جنوبی و سامانه بارشی که از دیروز وارد کشور شده است در جنوب استان اصفهان، برخی مناطق استان هرمزگان و جنوب استان سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و نیمه جنوبی فارس موجب رگبارهای شدید و پراکنده در ساعات عصرگاهی و اوایل شب می شود.

به گفته گودرزی مناطق شرقی کشور شامل جنوب استان خراسان جنوبی و شهر زابل با وزش بادهاش شدید روبروست که طی سه روز آینده موجب کاهش دید و بروز گردوغبار در این مناطق می شود، همچنین شرق دریای عمان مواج است. استان های تهران، قم، البرز و مرکزی نیز در ساعات عصرگاهی با پدیده گردوغبار و وزش باد مواجه هستند.

هوای پایتخت صاف و پایدار

کارشناس سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای تهران توضیح داد: هوای تهران طی امروز و فردا صاف تا کمی ابری و پایدار است، دما نیز با کاهش یک درجه ای حداکثر به ۳۹ و حداقل به ۲۷ درجه سانتی گراد می رسد.

به گفته وی، گرم‌ترین نقطه کشور طی 24 ساعت گذشته اهواز با ۴۹ درجه و بعد از آن قم با ۴۳ درجه و خنک ترین مناطق شهرکرد و اردبیل با ۱۳ درجه سانتی گراد در وضعیت هواشناسی کشور امروز ثبت شده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار3مرداد 98، کد خبر: 83410707، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین