پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
سازمان هواشناسی با اعلام نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از بارش باران و رعد و برق طی چهار روز آینده در ۸ استان خبر داد.
شعارسال: امروز در سواحل دریای خزر بارش باران و در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل،‌خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و سمنان نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود. این وضعیت فردا به شکل پراکنده در مناطق یاد شده ادامه خواهد داشت.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی بارش باران خواهیم داشت. در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و سمنان نیز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق روی می‌دهد.

طی دو روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که انتطاق می‌شود موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای این مناطق شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1398 ، کدخبر: 2087581 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین