پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
مردم با فقر اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند اما دغدغه‌های جناحی توجه و تمرکز و توجه به مسائل دیگر سبب شده مشکلات مردم شنیده نشود
شعارسال: پروانه سلحشوری، نماینده فراکسیون امید که توانست در سه سال ابتدایی فعالیتش در بهارستان خود را با اظهارت عجیبی که داشت جزو مقامات برتر حاشیه ساز مجلس جا دهد، به تازگی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت به سراغ مباحث اعتیاد و طلاق رفته و بدون توجه به شش سال نقش دولت متبوعشان در شش سال گذشته و کم کاری مجلس حاضر در آن طی سه سال گذشته، ضمن ادعای فقر 40 درصدی مردم ایران گفته است: «مردم با فقر اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند اما دغدغه‌های جناحی توجه و تمرکز و توجه به مسائل دیگر سبب شده مشکلات مردم شنیده نشود» جالب تر انکه خود سلحشوری اعتراف کرده است: «خود ما هم از شرایط سخت زندگی مردم آن طور که باید و شاید مطلع نیستیم». ضمن عرض خسته نباشید به این نماینده اصلاح طلب اما باید منتظر ماند تا ببینیم این نماینده عضو فراکسیون امید که در سال چهارم نمایندگی مردم تهران به بی خبری از وضع مردم اعتراف می کند باز هم قصد حضور در مجلس می کند و یا اینکه پاسخگویی دربرابر مردم برای چهارسال حضور در مجلس دهم را برای خود کافی می داند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*سرقت موبایل به یک امر عادی در کشور تبدیل شده در این رابطه طیف‌های زیادی طی هفته‌‌های اخیر برای سرقت موبایل و خودرو به ما مراجعه کرده‌اند، تماس گرفتند و کمک خواستند.

*معتقدم جز تعداد اندکی سایر افراد از روی ناچاری دزدی می کنند و وظیفه نیروی انتظامی است که این مشکلات را کنترل کند. دزدی‌های اینترنتی هم بیداد می‌کند، پلیس فتا باید با ورودی جدی این معضل را مدیریت کند.

*جرائم و آسیب‌های اجتماعی با افزایش فقر، بیکاری و کاهش رفاه مردم رشد می‌کنند و متاسفانه داریم به سمتی می‌رویم که این جرایم برای ما شهروندان معمولی هم امری عادی جلوه می‌کند و چنین جامعه ای پرخطر و پرریسک است.

*مردم با فقر اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند اما دغدغه‌های جناحی توجه و تمرکز و توجه به مسائل دیگر سبب شده مشکلات مردم شنیده نشود یعنی خود ما هم از شرایط سخت زندگی مردم آن طور که باید و شاید مطلع نیستیم؛ بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌ها 40 درصد جمعیت کشور زیر خط فقر هستند و این آمار بسیار زیاد است و نیاز است برای کاهش فقر چاره اندیشی کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری جهان نیوز ، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1398 ، کدخبر: 695862 ، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
روز روشن طرف اومده داره منو خفت می کنه. چنان زدمش که صدای ... می داد. مردم هم فکر کردن دعواست، زنگ زدن کلانتری، نصف روز طول کشید تا دوربین ها رو چک کنند و بفهمن که بی گناه هستم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین