پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
سفیر جدید جمهوری چین در ایران گفت: قصد دارم به عنوان سفیر گردشگری ایران در چین برای توسعه روابط گردشگری دو کشور فعالیت کنم.
شعارسال: چانگ هووآ، سفیر جدید جمهوری خلق چین در ایران درباره لغو روادید ورود چینی ها به کشورمان بیان کرد: ایران به صورت یک طرفه روادید را برای شهروندان چینی حذف کرده است ما هم در حال بررسی ایجاد تسهیلاتی برای ایرانیان جهت سفر به چین هستیم . هر کشوری سیاست های کنسولی خودش را دارد و این مسئله باید با هماهنگی دو طرف صورت بگیرد.

وی افزود: چین کشوری بزرگ و دارای پیچیدگی های زیادی است به همین علت به ندرت قرارداد لغو روادید را با طرف های دیگر امضا می کند. اما ایران یک کشور دوست برای چین است. بنابراین ما حتما سعی می کنیم تسهیلاتی را برای سفر ایرانی ها به چین ایجاد کنیم.

سفیر چین در ایران بیان کرد: در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گفتم که به عنوان سفیر گردشگری ایران در چین کار می کنم و برای توسعه گردشگری دو کشور تلاش خواهم کرد. ایران از منابع گردشگری فراوانی برخوردار است و ۲۲ میراث فرهنگی و دو میراث طبیعی دارد. این تعداد آثار جهانی موجب شده تا جایگاه دهم را به دست آورد. اما مردم عادی چین با ظرفیت های گردشگری ایران آشنا نیستند. سفارت جمهوری چین در ایران وظیفه دارد روابط گردشگری دو کشور را توسعه دهد و مناطق گردشگری ایران را به چینی ها معرفی کند. با رئیس سازمان میراث فرهنگی ملاقات دارم و درباره این موضوع صحبت می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: من تنها دو ماه است که در ایران شروع به کار کرده ام قبلا به آقای ظریف وزیر امور خارجه ایران هم گفته ام در ماموریت خود امیدوارم بتوانم از همه ۳۱ استان و ۲۴ میراث جهانی ایران بازدید کنم.

سفیر چین در ایران افزود: در سال ۲۰۱۸ حدود صد هزار ایرانی به چین سفر کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 16 مرداد 1398 ، کدخبر: 4686525 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
چین کشوری بزرگ و دارای پیچیدگی های زیادی است به همین علت به ندرت قرارداد لغو روادید را با طرف های دیگر امضا می کند. اما ایران یک کشور دوست برای چین است. بنابراین ما حتما سعی می کنیم تسهیلاتی را برای سفر ایرانی ها به چین ایجاد کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین