پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۷۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
وزیر اقتصاد گفت: ادعا نمی‌کنیم شرایط مطلوب است اما متناسب با محدودیت‌ها و مزاحمت‌ها این شرایط مقبول است، وقتی تلاش همه بر صفر کردن صادرات ایران است، توانسته‌ایم تاب آوری اقتصاد را حفظ کنیم.

شعارسال :در جلسه ظهر امروز فعالان اقتصادی اصفهان و وزیر اقتصاد، مشکلات گمرکی استان اصفهان با حضور رئیس کل گمرک کشور و مدیرکل گمرک استان اصفهان به صورت موردی بحث و بررسی شد و راه حل هایی برای آن ارائه شد.

فرهاد دژپسند در این جلسه اظهار کرد: از موضع تسهیل فضای کسب و کار تلاش می‌کنیم که قوانین زائد را با کمک سایر دستگاه‌ها رفع کنیم.

وزیر اقتصاد همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص بازگشت منابع مالیاتی به استان ها هم پیشنهاداتی در حال بررسی است که انگیزه استان ها برای اخذ مالیات افزایش یابد.

وی اعلام داشت: در تلاشیم لایحه مالیات بر ارزش افزوده هم تا پایان شهریور به هیأت دولت ارسال شود.

دزپسند اذعان داشت: در استان‌هایی که رفتم جلسه اتاق اصفهان متمایز بوده، منظم و دقت و هماهنگی لازم وجود دارد و تبریک می‌گویم؛ این ظرفیت خوب باید پرورانده شود و نوع مشارکت و مراوده بسیار خوب است و از اصفهان نیز همین انتظار می‌رود.

وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی امروز متفاوت بوده و واقعاً حساس است و می‌توانیم ادعا کنیم که با کمک مردم و بخش خصوصی توانسته‌ایم در کنار بهره مندی از همکاری سایر قوا به ثبات برسیم.

وزیر اقتصاد افزود: ادعا نمی‌کنیم شرایط مطلوب است اما متناسب با محدودیت‌ها و مزاحمت‌ها این شرایط مقبول است، وقتی تلاش همه بر صفر کردن صادرات نفتی و غیرنفتی ایران است و موانع زیادی بر سر آن ایجاد می‌کنند، توانسته‌ایم همگی در کنار هم، تاب آوری اقتصاد را حفظ کنیم و این در سایه همدلی و همکاری همه مردم و همه بخش‌ها حاصل شده است.

وی عنوان کرد: مردم تحمل کرده‌اند و از خیلی چیزها گذشتند، بخش خصوصی همراهی کرد و ارز را باز گرداند و در بدترین شرایط صادرات انجام شد.

دژپسند در پایان گفت: وظیفه ما این است که همکاری و هم افزایی ایجاد کنیم و بذر امید را در دل فعالان اقتصادی بکاریم، قابلیت زیادی در کشور وجود دارد، علم و عقل لازم وجود دارد و باید عزم و عمل به آن اضافه کنیم تا ظرفیت‌ها آزاد شود تا دشمن بداند با این ایران نمی‌توان طرف شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24مرداد 98، کدخبر: 13980524000362، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین