پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۳۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
فرمانده ناجا گفت: معتقدیم درحال حاضر فضای مجازی آن‌طور که شایسته است کنترل و مدیریت نمی‌شود. به همین دلیل با رشد وقوع جرم در این فضا مواجه هستیم.
شعار سال: فرمانده ناجا گفت: معتقدیم درحال حاضر فضای مجازی آن‌طور که شایسته است کنترل و مدیریت نمی‌شود. به همین دلیل با رشد وقوع جرم در این فضا مواجه هستیم.

حسین اشتری درباره اقدامات پلیس برای جلوگیری از بروز جرم در فضای مجازی اظهار کرد: اگر از فضای مجازی درست استفاده نشود می‌تواند به‌عنوان تهدیدی جدی برای جامعه محسوب شود و ما معتقدیم درحال حاضر فضای مجازی آن‌طور که شایسته است کنترل و مدیریت نمی‌شود. به همین دلیل با رشد وقوع جرم در این فضا مواجه هستیم.

وی با تاکید بر آموزش استفاده صحیح از فضای مجازی به نوجوانان تصریح کرد: منشأ بسیاری از جرم‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد ریشه در  فضای مجازی دارد که آموزش به نوجوانان مانع بروز مشکلات فرهنگی برای آنها خواهد شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه در این حوزه از اقدامات مقابله‌ای تأثیرگذارتر است اظهار کرد: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه نه تنها در بحث فضای مجازی، بلکه در همه موضوعات می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد.

اشتری تصریح کرد: البته پلیس فتای با اقدامات پلیسی و فنی خود در راستای پاکسازی این فضا قدم‌های مثبتی برداشته است و مأموران ما به‌طور مداوم فضای مجازی را رصد می‌کنند و با هر نوع تخلف برخورد می‌کنند.

وی در پایان گفت: برای پلیس تفاوتی ندارد که جرم و تخلف از سوی چه فردی صورت گرفته باشد و ما با جرم رخ داده طبق قانون برخورد می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 30 مردد 1398، کدخبر: 411465 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
فیلترینگ کنید خیال همه رو راحت کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
با فیلتر هم به جایی نمیرسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین