پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۴۲۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۳
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران کارت ملی برای هر شخص حکم بلیت را دارد و ورود به استادیوم‌ها بدون آن امکان‌پذیر نیست.

شعارسال: پس از پایان نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر فوتبال ایران که روز چهارشنبه برگزار شد، حسن کریمی گفت: نشست امروز شاید دهمین جلسه ای باشد که برای هماهنگی ورود تماشاگران به ورزشگاه ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. این نشست ها از اواسط سال قبل شروع شده بود.

وی ادامه داد: هدف تمام این جلسات این است که تماشاگران عزیز با کمترین مشکل و بدون آسیب وارد ورزشگاه ها شوند و با لذت و بدون دغدغه به تماشای مسابقات بپردازند و تیم محبوبشان را تشویق کنند. امروز در واقع مروری بود بر جلسات قبلی تا ببینیم اقدامات انجام شده در این راستا کافی بوده است یا نه؟

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد: مسئولیت استادیوم آزادی با شرکت توسعه است و تعهدات لازم در این خصوص را انجام دادیم. ما ۴۸ گیت ورودی در درب شرقی و ۳۰ گیت هم در درب غربی طراحی و اجرا کردیم که نیازهای تماشاگران را برآورده می کند. طراحی بلیت الکترونیک هم انجام شده و به راحتی توسط هر شخصی با ارائه کد ملی از منزل خریداری می شود و علاوه بر سهولت در امر خرید برای تماشاگران مشکلات بازار سیاه هم به این صورت از بین می رود. صندلی ها شماره گذاری شده و افراد یک یا دو ساعت قبل از مسابقه بدون دغدغه به استادیوم می آیند و سر جای خود می نشینند.

کریمی در پایان تاکید کرد: بلیت فروشی فقط و فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است و از تماشاگران خواهش می کنیم رعایت کنند و سر جای خود بنشینند. هیچ کس با کارت ملی شخص دیگری نمی تواند وارد ورزشگاه شود. بلیت کاغذی وجود ندارد و فقط با کارت ملی امکان عبور از گیت برای افراد وجود دارد. در واقع کارت ملی حکم بلیط را هم برای تماشاگران دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:30مرداد1398 ، کدخبر: 4698211: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین