پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
مسابقات ژیمناستیک دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی کار خود را به میزبانی همدان آغاز کرد. مراسم افتتاحیه مسابقات ژیمناستیک دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور صبح امروز با حضور اینچه درگاهی رئیس فدراسیون، جهانشیرمدیرکل ورزش و جوانان و معاونین اداره کل و سرپرستان، مربیان، داوران و ورزشکاران شرکت کننده در خانه ژیمناستیک همدان برگزار شد.

شعار سال: مراسم افتتاحیه مسابقات ژیمناستیک دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور صبح امروز با حضور اینچه درگاهی رئیس فدراسیون، جهانشیرمدیرکل ورزش و جوانان و معاونین اداره کل و سرپرستان، مربیان، داوران و ورزشکاران شرکت کننده در خانه ژیمناستیک همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که در رشته های مختلف برگزار می شود در شناسایی، جذب و پرورش ورزشکاران مستعد نقش مهم و ارزنده دارد.

وی افزود: این المپیاد با شعار 'ورزش، دوستی و آینده بهتر' در رشته های مختلف پسران و دختران در استانهای مختلف برگزار می شود که به حتم نتایج بسیار مثبتی را در کشف ورزشکاران مستعد خواهد داشت.

گفتنی است در مسابقات ژیمناستیک 100ورزشکار از 27 استان کشور حضور دارند و در چهار وسیله با هم به رقابت می پردازند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 7 شهریور 98، کد خبر: 891255، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین