پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ژیمناستیک خزانه‌دار این فدراسیون استعفا داد.

شعار سال: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ژیمناستیک امروز به ریاست مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای
در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طاهره طاهریان به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت.

حسابرس فدراسیون ژیمناستیک در این مجمع گفت: دو دستگاه آپارتمان در خیابان ورزنده خریداری شده که نام مالک نشوادیان ثبت شده است و تاکنون مستنداتی در خصوص انتقال به فدراسیون ذکر نشده است. همچنین در مورد بدهکاری هایی همچون ۵۰۰ میلیون برای استقلال، ۲۲۷ میلیون نشوادیان و ... هنوز به فدراسیون پرداخت نشده است و پیگیری های لازم انجام شده است.

محمد محسن نوری خزانه دار فدراسیون گفت: دو دستگاه آپارتمان در زمان ریاست رمضانیانپور خریداری شده و در اختیار فدراسیون است اما سند به نام فدراسیون نیست. او اقرار کرده که برای فدراسیون است اما اجازه حقوقی می‌خواهیم که پیگیری کنیم چون نشوادیان پاسخ نمی دهد.
مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی گفت: حتما اقدام حقوقی شود.
خزانه دار همچنین در ادامه گفت: در مورد هواپیمایی سهند و تیم استقلال نیز مشکلات مالی هست. ۵۰ میلیون از بدهی استقلال مانده که قرار است تا پایان اسفند پرداخت شود. مالیات های تکلیفی نیز وجود دارد. از زمان فدراسیون درگاهی مالیات ها در حال انجام است و روی تکلیفی و حقوقی اختلاف نظر وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.
خزانه دار در خصوص بدهی مالیاتی گفت: هنوز بدهی مالیاتی داریم اما تقسیط شده و تا ۳ سال دیگر پرداخت می‌شود که مربوط به سالهای گذشته است. این بدهی یک میلیارد و نیم است و ماهی ۱۸ میلیون پرداخت می شود.
خزانه دار در خصوص مسائل مطرح شده گفت: گفته شده بود من باید استعفا دهم اما من هیچ تخلفی ندارم. من حتی به دادگاه هم احضار نشدم که اگر این اتفاق هم می افتد چون عملکردم شفاف بوده می رفتم. اظهار نظر حسابرس در هر دو سال مقبول بوده است. از ایرادات دیگر به من این بوده که می گفتند من کم کاری کرده ام. من از ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر در فدراسیون بوده ام. من حتی چیزهایی که در وظایفم نیست را انجام داده ام. بیمه و دستمزد کارکنان را پرداخت نکرده و مالیات از حقوق کارکنان کم کرده بودند ولی به اداره مالیات پرداخت نکرده بودند. من مالیات ها را کم و تقسیط کردم و حتی هزینه رفت و آمدهایی که به اداره مالیات می رفتم را از فدراسیون نگرفتم و از جیب هزینه کردم. در زمان هایی که فدراسیون پول نداشته از جیب خودم پرداخت کردم. دو بار هزینه ویزاها را دادم. ۱۸ میلیون از حساب شخصی خودم دادم و معلوم نیست که بتوانم پس بگیرم. با همه مشکلات فدراسیون را سرپا نگه داشتم. تا امروز حرفی نزدم و قضاوت شدم. اکنون حرف ها را زدم و اکنون استعفا می دهم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 19 بهمن 98، کد مطلب: 98111913534: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین