سهشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۴ - 2025 October 28

معاون هوانوردی و بین الملل سازمان هواپیمایی ادامه داد: هر کسی که شاهد گرانفروشی بلیت هواپیما بالاتر از نرخ مصوب اعلام شده در سایت سازمان هواپیمایی بوده، به این سازمان مراجعه و در سامانه حقوق مسافر، شکایت خود را با مستندات ثبت کند. در صورت ثبت این شکایت قطعاً با شرکت هواپیمایی یا آژانس هواپیمایی متخلف برخورد خواهیم کرد و آن را به دستگاههای نظارتی مانند سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهیم کرد.
دهقان تاکید کرد: مردم باید به این نکته دقت کنند که فقط بلیتهای پروازی اکونومی مشمول قیمتگذاری بوده و شرکت فروشنده موظف به رعایت نرخنامه منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی است و سایر بلیتها مثل بیزینس و فرست کلاس شامل این قاعده نمیشود.
به گزارش ایسنا، پس از انتشار نرخنامه جدید بلیت هواپیما در ابتدای تابستان امسال، اخباری مبنی بر گرانفروشی بلیت هواپیما در شبکههای مجازی و از سوی برخی مخاطبان مطرح شده بود. سازمان هواپیمایی به عنوان دستگاه حاکمیتی متولی در زمینه نظارت بر ایرلاینها و تخلف و گرانفروشی احتمالی آنها وظیفه پیگیری و نظارت برای پیشگیری و جلوگیری از تضییع حقوق مردم را برعهده دارد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1398 ، کدخبر: 98061106086 ، www.isna.ir.
چه توجیهاتی پیدا کردن ... با رجوع با اپلیکیشن ها میتونن بفمنن خودشون که چه خبره
اینم بازی خودشونه برای اینکه سودی برسه به خودشون وگرنه که معلوم که آمار کاملادقیق معلومه و خرید و فروش مشخص میشه