پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شرکت در هفتمين امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌هاي اجرايي كشور مي‌رساند که براساس هماهنگی‌های اولیه به عمل آمده با دستگاه‌های اجرایی متقاضی جذب نیرو، هفتمين آزمون‌ استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور در نیمه دوم آبان ماه سال 1398 توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

شعار سال:
هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 98

آگهی ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر هفتم دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 98 (اولین آزمون استخدامی 98)

اطلاعيه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص برگزاری هفتمين امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌هاي اجرايي كشور (سال1398 )

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شرکت در هفتمين امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌هاي اجرايي كشور مي‌رساند که براساس هماهنگی‌های اولیه به عمل آمده با دستگاه‌های اجرایی متقاضی جذب نیرو، هفتمين آزمون‌ استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور در نیمه دوم آبان ماه سال 1398 توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌گردد و برهمین اساس ثبت‌نام از متقاضیان آزمون یادشده در اواخر شهریورماه سال جاری ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org صورت خواهد پذیرفت.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

خبر مورخ 12 شهریور 1398

برگزاری آزمون استخدامی دوباره به سازمان سنجش سپرده شد

هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آبان‌ماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در نیمه دوم آبان ماه سال 1398 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و برهمین اساس ثبت‌نام از متقاضیان، اواخر شهریورماه امسال ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.

پنج دوره از آزمون استخدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده بود که جهاد دانشگاهی ششمین دوره را سال گذشته برگزار کرد اما امسال دوباره از سوی سازمان امور استخدامی این امر به سازمان سنجش سپرده شد.
خبر مورخ 6 شهریور 1398

ثبت نام آزمون فراگیر نهادهای اجرایی کشور هفته آینده آغاز می‌شود

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به تامین اعتبار برای بیش از ۲۸ هزار استخدام جدید، از اوایل هفته آینده ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی نهادهای دولتی شروع می شود.

سیدصدرالدین صدری نوش‌آبادی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان اظهار داشت: در این آزمون  ۱۸ هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش و ۱۰ هزار نفر جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بقیه جذب دیگر دستگاه های دولتی متقاضی می شوند.

وی یادآور شد: از  ۱۸ هزار مجوز استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون  چهار هزار مجوز مربوط به دوره های قبل بود که تاکنون جذب نشد و ۱۲ هزار مجوز جدید می باشد و ۲ هزار مجوز فقط برای استان سیستان و بلوچستان است.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اضافه کرد با اشاره به برگزاری دو نوبت آزمون های مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در هر سال گفت:

 در رابطه با جذب نخبگان قانون خاصی وجود ندارد اما شرکت همه افراد متقاضی در این آزمون مشترک الزامی است.

صدری نوش آبادی بیان داشت: اداره‌های دولتی تا درصد مشخصی می‌توانند افراد را در قالب قرارداد کار معین برای مدت یک سال بکار گیرند و در زمان حاضر هیچ قانونی وجود ندارد که بتوان این افراد را تبدیل وضعیت کرد.
خبر مورخ 4 شهریور 1398

شروع ثبت‌نام هفتمین آزمون استخدامی تا پایان هفته جاری

رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: امسال با تامین اعتباار لازم حدود ۳۰ تا ۳۲ هزار نفر استخدام می‌شوند

 اقای جمشید انصاری در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با تبریک روز کارمند درباره بحث اینکه آیا امسال استخدام داریم یا خیر؟ افزود: ما هر ساله برای جبران خروجی نیروی انسانی که بازنشستگان هستند و یا برای تامین نیروی انسانی لازم در برخی طرح‌های دولتی که به بهره برداری می‌رسد استخدام داریم و امسال نیز حدود ۳۰ تا ۳۲ هزار نفر استخدام می‌شوند.

وی گفت: البته مجوز استخدام را ما صادر می‌کنیم، اما این دستگاه‌ها هستند که باید برای استخدام تامین اعتبار کنند که اکنون برای حدود ۳۰ هزار نفر تامین اعتبار شده و امیدواریم تا پایان هفته آزمون استخدام مرحله اول امسال آغاز شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره نحوه نظارت بر استخدام‌ها و شایسته سالاری نیز افزود: تمامی استخدام‌ها اگر تعریف قانونی داشته باشد توسط این سازمان انجام می‌شود و مجری آن نیز سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی است ضمن اینکه به منظور تحقق عدالت استخدامی آزمون را برگزار می‌کنیم و معتقدیم باید بهترین نیرو‌ها جذب شوند.

انصاری ادامه داد: اکنون چهار سال است که تمامی استخدام‌های کشور از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد که مطابق قانون مدیریت کشوری است.

وی درباره سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری نیز گفت: برنامه جامع اصلاح نظام اداری که سال ۸۹ از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد درباره تمامی دستگاه‌ها و نظام اداری حاکم است و در این ۹ سال نیز بخشی از آن از جمله رعایت عدالت استخدامی و شایسته سالاری تبدیل به قانون شده و بخشی نیز در دست اقدام است.
خبر مورخ 31 مرداد 1398

آزمون استخدامی ۳۰ تا ۳۲ هزار نفر مهرماه برگزار می شود

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: آزمون استخدامی ۳۰ هزار تا ۳۲ هزار نفر برای ادارات و سازمان ها مهرماه امسال برگزار می شود.

جمشید انصاری روز پنجشنبه در حاشیه جشنواره شهید رجایی در همدان افزود: ثبت نام شرکت کنندگان و آگهی آزمون شهریور انجام و آزمون استخدامی در ماه نخست پاییز امسال برگزار می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی کارهای خود را انجام داده و اعلام کنند که در چه شهری چه رشته شغلی را احتیاج دارند که در آگهی استخدامی منتشر شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شناسنامه قانون،تاریخ انتشار:16بهمن1397،کدخبر:5307،shenasname.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین