پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر چالش های موجود در زمینه روند تولید در شرکت کرمان موتور، این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد با وجود تمام مشکلات، این شرکت تمام تعهدات خود را تا پایان آبان ماه سال جای ایفا خواهد کرد.

شعارسال: در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر چالش های موجود در زمینه روند تولید در شرکت کرمان موتور، این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد با وجود تمام مشکلات، این شرکت تمام تعهدات خود را تا پایان آبان ماه سال جای ایفا خواهد کرد.

 در ادامه این اطلاعیه آمده است با توجه به اخبار منتشر شده در فضاي مجازي و رسانه اي كشور در خصوص محدوديت تأمين قطعه و تعطيلي شركت كرمان موتور به دليل كمبود نقدينگي تا پايان آبان ماه به استحضار مشتريان محترم مي رساند جهت تحويل خودرو هاي تعهدات فعلي شركت جاي هيچ گونه نگراني نبوده و كليه قطعات و مواد اوليه لازم براي تولید اين خودروها تأمين و تا آبان ماه كليه تعهدات ثبت نام شده تحويل مي شود.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ انتشار: 16شهریور 1398 ، کدخبر:687860 ،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین