پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: دفاتر سازمان ثبت احوال در مبادی وروی و خروجی مرز‌ها برای اربعین مستقر خواهند شد.

شعارسال: سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور ، اظهار کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای تسریع در روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است، به همین منظور مقرر شده تا دفاتر سازمان ثبت احوال در ورودی و خروجی تمامی مرزها برای ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات مستقر شوند.

او با بیان اینکه این دفاتر تا پایان مراسم اربعین در مرز‌ها مستقر خواهند بود، افزود: قرار است که استعلام‌های مورد نیاز زائران برای سفر به عتبات عالیات به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن در این دفاتر انجام شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به حضور دفاتر سازمان ثبت احوال کشور در مرزها برای مراسم اربعین طی چند سال گذشته، گفت: سعی بر آن است که مشکل زائران فاقد شناسنامه و کارت ملی بدون اتلاف وقت برطرف شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16شهریور1398 ، کدخبر: 7057992: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین