پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹
سردار تقی مهری بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی کارت‌های سربازی در صورت کامل بودن مدارک 15روزه آماده می‌شود و مشکلی در صدور این کارت‌ها نیست.
شعار سال:بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی کارت‌های سربازی در صورت کامل بودن مدارک 15روزه آماده می‌شود و مشکلی در صدور این کارت‌ها نیست.

سردار تقی مهری درباره این که آیا مشکلی در تامین کارتهای خام و صدور کارت های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: ما هیچ مشکلی در تامین و صدور این کارت‌ها نداریم و در صورتی که مدارک و پرونده افراد کامل باشد حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کارت برایشان صادر خواهد شد.

مهری اضافه کرد:  البته می‌دانید که ما دو نوع کارت سربازی داریم، یکی کارت معافیت و دیگری کارت پایان خدمت که در مورد کارت‌های معافیت سربازی، متقاضیان باید به این موضوع توجه کنند که این کارت پس از طی مراحل و گذراندن جلسات کمیسیون‌ها و اخذ مدارک صادر خواهد شد و منظور از ۱۵ روز، ۱۵ روز پس از ثبت درخواست نیست.

وی در مورد اینکه  چرا صدور برخی از کارتها طولانی شده است، گفت: در مورد کارتهایی که روند صدورشان طولانی شده است، در اکثر موارد نواقص در مدارک وجود داشته و صدور کارت طولانی شده است، از این رو ممکن است تا زمان رفع نواقص و مدارک این فرایند زمان ببرد که لازم است متقاضیان نسبت به حل مشکل و رفع نواقص اقدام کنند.


شعار سال،با اندکی تلخیص  و اضافات برگرفته از سایت خبری سلام نو ،تاریخ انتشار:21شهریور1398،کد خبر:28768006،salameno.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
آی دریافتش مزه می ده. یادش بخیر . دوره ما ، پست میاورد دم در
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین