پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۱
مردی ۲۴ ساله برای آنکه به خدمت سربازی نرود دست به اقدامی زد که سوژه رسانه‌ها شد.

شعارسال: الکساندر کوندراتیوک، شهروند ۲۴ ساله اوکراینی که برای نرفتن به سربازی با دخترعموی ۸۱ ساله‌اش ازدواج کرده، صوری بودن این ازدواج را رد کرد و گفت که رابطه دوستانه و صمیمی با همسرش داشته و از این رو با او ازدواج کرده و این پیوند با هدف فرار از سربازی صورت نگرفته است.

براساس قوانین اوکراین همه مردان جوان باید در ارتش این کشور خدمت کنند مگر آنکه همسر بیمار یا معلولی داشته باشند که نیاز به مراقبت داشته باشد. آقای کوندراتیوک با ارائه سند ازدواج خود با دختر عموی معلولش توانست از خدمت سربازی معاف شود. مراسم ازدواج آن‌ها در روستایی در نزدیکی شهر وینیتسای اوکراین برگزار شد.

برخی از روزنامه‌ها از همسر الکساندر کوندراتیوک درباره او سوال کرده‌اند و او گفته که الکساندر شوهر مهربانی است که از او مراقبت می‌کند، ولی همسایگان با تکذیب این موضوع گفته‌اند که او را در این منطقه ندیده‌اند و معمولا خواهران، نوه‌ها و خواهرزاده‌های این پیرزن به منزل او رفت و آمد کرده و از او مراقبت می‌کنند.

به گزارش رسانه‌های اوکراین این پیرزن به تنهایی در خانه خود در روستای محل سکونتش زندگی می‌کند و تنها چیزی که از ازدواج او با پسرعمویش وجود دارد، سند ازدواجی است که الکساندر کوندراتیوک در جیب دارد و هرگاه ارتش از او می‌خواهد که خدمت سربازی خود را انجام دهد، آن را نشان مسئولان ذی‌ربط می‌دهد.

گفته می‌شود در پی رسانه‌ای شدن این پرونده، ارتش اوکراین در حال تحقیق و راستی‌آزمایی ازدواج الکساندر کوندراتیوک ۲۴ ساله و دخترعمومی ۸۱ ساله‌اش است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11مهر1398 ، کدخبر: 7091766: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین