پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۳۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
محمد باقر عالی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: پرداختن به موضوع نامه نوبخت به استانداری سیستان و بلوچستان ارزش وقت تلف کردن را ندارد.
شعار سال:رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: پرداختن به موضوع نامه نوبخت به استانداری سیستان و بلوچستان ارزش وقت تلف کردن را ندارد.

محمد باقر عالی در خصوص نامه نوبخت به استانداری سیستان و بلوچستان به جهت ناتوانی در عدم جذب بودجه گفت: این مسائل صحبت های حاشیه ای است و ارزش وقت تلف کردن را ندارد.

رئیس ایدرو همچنین افزود: این بحث انحرافی است و اینطور که مطرح شده نیست.

عالی بیان داشت: این وعده را می دهیم که در بافت بلوچ قول هایی که داده ایم عمل کنیم در برنامه سی ماه ای که آغاز شده است عقب نیستیم و سرعت آن را در روزهای پیش رو افزایش خواهیم داد.

وی ادامه داد: در سال جاری ایدرو در سیستان و بلوچستان ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و تا پایان سال نیز ۷۰ میلیارد تومان دیگر علاوه بر این سرمایه گذاری خواهد کرد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران،تاریخ انتشار:30شهریور1398،کدخبر:689835،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین