پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۱۹۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
پیرو صحبت های پیروز حناچی شهردار تهران در آیین امضای تفاهم نامه با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص ادعای مالکیت فرودگاه مهرآباد توسط فردی خاص و با توجه به اطلاعات در اختیار پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال، باید اذعان داشت که بخشی از زمین های مرتبط با فرودگاه مهرآباد ، دارای شاکیان مدعی مالکیت خصوصی بوده و از طرفی دیگر ، شاهد کارشکنی ها یا بی توجهی های مکرر شرکت فرودگاهها ، اداره ثبت دامپزشکی شهر تهران و حتی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران در احقاق حقوق شاکیان می باشیم. به زودی ، گزارشات مستندی در این خصوص منتشر خواهیم نمود.
شعار سال : پیرو صحبت های پیروز حناچی شهردار تهران در آیین امضای تفاهم نامه با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص ادعای مالکیت فرودگاه مهرآباد توسط فردی خاص و توضیحات شهردار در خصوص ضرورت همکاری و هماهنگی سه نهاد شهرداری، نظام مهندسی و سازمان ثبت در مستند کردن مالکیت و مشخصات محدثات شهری ،باید متذکر شد که بر اساس اطلاعات و مستندات موجود و در اختیار پایگاه تحلیلی خبری شعار سال می توان استنباط نمود که ، فرودگاه مهرآباد مالک خصوصی دارد.


تعداد بازدید : 17


علی رغم مراجعات عدیده برخی از این مالکین به شرکت فرودگاه ها برای حل اختلاف فی مابین (در دوره مدیریتی آقای مه آبادی و ارجاع کار به خانم معصومه ابراهیمی و جلسه با سرکار خانم ابراهیمی و آقای رستمی و ... ) ، مراجعه به اداره ثبت دامپزشکی شهر تهران (عدم پاسخگویی شفاف این اداره و بعضا پیچاندن و مسکوت گذاشتن مکرر پیگیری ها - مکاتبات و تخلفات احتمالی این اداره موجود بوده و قابل ارایه به کلیه نهادهای قانونی است)، همچنین مراجعه به اداره کل ثبت استان تهران (بشکل خاص در دوره مدیرکلی آقای سعادت مدیرکل سابق اداره کل ثبت استان تهران و حتی مدیر کل جدید)،متاسفانه با نوعی بروکراسی عامدانه فرساینده با هدف احتمالی کنار کشیدن مدعیان و بی تفاوت شدن آنها از حقوق حقه خود مواجه شده اند. 
شنیده ها حکایت از این امر دارد که شرکت فرودگاهها ، تنها مالک حدود 81 هکتار از مهرآباد بوده (دارای سند تک برگی - 4 قطعه سند ) و بخش زیادی از زمین های باقیمانده یا فاقد سند تک برگی بوده و یا دارای مدعیان مالکیتی است که بشکل اصالتی یا وکالتی، ادعای مالکیت بر بخشی از مهرآباد را دارند.
در آینده گزارش کاملی از پرونده ادعای مالکیت اشخاص بر فرودگاه مهرآباد را رسانه ای می کنیم. لازم به توضیح است که کلیه اسناد و افراد مدعی مالکیت شناسایی شده توسط این رسانه ، قابل معرفی و تسلیم به دفتر شهردار تهران (مستقیما و صرفا دفتر شهردار تهران) ، دفتر ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک یا حراست سازمان ، دفتر ریاست محترم قوه قضائیه (جناب آقای رئیسی) ، دفتر جناب آقای امیر مکری( مدیرعامل محترم شرکت فرودگاهها) بوده و در صورت درخواست ، همکاری های لازم مبذول خواهد شد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
2
چه جالب ، تا حالا به این فکر نکرده بودم که مهرآباد می تونه مالک خصوصی داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
2
0
اون چیزی که شما از اون به مالکیت مالکان خصوصی تعبیر می کنید، عموما جزو کلاهبرداران مدعی مالکیت در خرگوش دره بودند. دست اکثر اونها رو شده و کنار کشیدند. البته این توضیحات مربوط به اطلاعات من از حدود 10 سال پیش این پرونده است. از وضعیت جدید بی خبرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
این پرونده های کلاهبرداری که شما ازش صحبت میکنین، در زمان قاضی تورک بهش رسیدگی شده وپلاکهای مشخص داره
پیمانکار
Germany
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
1
3
شرکت فرودگاهها در سالهای دهه 80 یک حکم در دادگاه تجدید نظر ، برعلیه شاکیان دریافت کرده بود. این حکم بعدها ابطال گردید. مدیران شرکت در مواجهه با شاکیان عموما به این حکم اشاره می کنند
ناشناس
Poland
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
1
برای تفکیک سند به این اداره مراجعه داشته ام . پای شما باید به اداره ثبت دامپزشکی باز شود تا بدانید که چقدر برای شما مشکل ایجاد می شود. چرا وضعیت این اداره بررسی نمی شود؟ بعنوان یک مراجع به این اداره ، واقعا از عملکردشان ناراضی هستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
2
تصور کن اگه شرکت فرودگاهها بپذیره مالک نیست. چه حجمی پول باید برای خرید زمین ها بده. تازه طرف می تونه بحث سدمنفعت رو مطرح کنه و خسارت عدم استفاده در این سال ها رو هم مطالبه کنه. من اگه جای شرکت فرودگاهها بودم، تا جای ممکن صلح می کردم و با کدخدامنشی داستان رو تموم می کردم.
ناشناس
France
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
1
جیگرم حال اومد که بالاخره رسانهها دارند از لاک دفاعی و محافظه کاری و زرد نویسی خارج می شن و مستند می نویسند و کلیدی
صادقی وکیل یک پرونده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
1
چرا شرکت فرودگاهها برای روشن شدن وضعیت این مشکل ، یک جلسه عمومی و همگانی نمی گذارد. مثل یک نشست خبری یا دعوت از کسانی که ادعای مالکیت دارند و وکلایشان، یا چیزهایی شبیه به این موارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
1
1
اگر می خواهید ببینید که چرا شرکت فرودگا هها در خصوص زمین ها و مالکیت آن روشنگری نمی کند، بروید ماده 22 قانون ثبت اسناد را بخوانید ، خوب متوجه می شوید. در سایت شما هم یک مقاله وجود دارد بنام ،

تفسیر و توضیح ماده 22 قانون ثبت املاک و اسناد،

که بشکل نسبتا خوبی ، توضیحات کافی در این خصوص را داده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
1
1
سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست (لطفا با آهنگ نخونید. فقط شعرش مصداق داشت،آوردم).
وصف حال احتمالی شرکت فرودگاهها
ali mehr
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
لطفا از شرکت فرودگاه‌های کشوری در خصوص سند مالکیت مشاعی ۲۲۵۰۰ مترشان در پلاک ۲۱۰۶/۱۴۰۷ خرگوش دره و تصرف هکتارها متر مربع بابت چیست و چرا بتازگی و بطور کاملا نامحسوس اراضی فرودگاه مهرآباد را با توافق اداره حقوقی ریاست جمهوری و اداره ثبت اسناد و املاک کشوری و.... فی مابین بدون رعایت حق الناس و اطلاع مردمی و حقوق عامه مردم که رعایت این حقوق جزء دستورات ویژه مقام ریاست محترم قضایی جناب آقای رئیسی نیز می‌باشد اقدام به توافق صدور سند از پلاک مجاور ۲۱۰۶ یعنی پلاک ۲۳۹۵ نموده که این موضوع احتمالا بعدها مجددا باعث ایجاد تعارضات بسیار بسیار زیادی خواهد شد که مانند پلاکهای ۲۱۰۶ و ۲ اصلی کن ،یعنی تعارضات خرگوش دره و قلعه سلیمان خان بیش از نیم قرن هیچ کس پاسخ گو نخواهد بود و متصرفین هم که از قدرت سیاسی و نظامی و اداری و... مثل همین فرودگاه کشوری بعنوان نمونه برخوردار هستن با همین ترفندها از پاسخگویی به مالکین اصلی و دادن حقوق قانونی و شرعی و شهروندی انان خود داری مینمایند
حال انکه با دادن اسناد فرودگاه کشوری از پلاک ۲۳۹۵ به معنی تثبیت جانمایی فرودگاه در شرق رودخانه کن عملا پلاک ۲۱۰۶ و ۲ اصلی کن در غرب رودخانه کن قرار گرفته و جاده فیروزه بهرام قدیم مشخص شده با رودخانه کن که مرز دو پلاک ۲۱۰۶ و ۲ اصلی قرار دارد از بین میرود و این یعنی حرکت دو پلاک بزرک ۲۱۰۶ خرگوش دره و ۲ اصلی کن به سمت غرب یعنی بزرگ شدن شهر تهران از سمت غرب یعنی عملا جابجایی املاک غرب تهران که شامل کارخانه های غرب از جمله ایران خودرو، سایپا و .... خواهدشد
که میبایست جدای از ورود ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان کل کشور و استاندار محترم تهران به این پرونده شهردار محترم تهران سازمان های ذیربط نیز بررسی و اعلام نظر نمایند
طبق اسناد موجود باند فرودگاه کشوری از زمان صدور اسناد مالکیت این پلاکها در ۲۱۰۶/۱ به فرودگاه کشوری صلح گردیده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین