پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۲۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
محوطه فرودگاه مهرآباد،خرگوش دره، بخشی از پهنه کن، دارای اشتباهات فاحش ثبتی هستند. اشتباهاتی که زبان زد کتاب های حقوقی کشور شده و جای تسلیم زرشک طلایی به عزیزان ثبتی دارد. این اشتباهات تاریخی، زمینه برخی سو استفاده ها و شیادبازی ها و همچنین ابهامات و در کنار ان ، غصب زمین های شهروندان توسط برخی شرکت های زیرمجموعه یک تشکیلات نظامی را رقم زده است( به مدیر ارشد آن مجموعه هشدار قانونی می دهیم که در صورت تداوم عدم حساسیت ها به بازگرداندن حقوق مسلم مردم و تداوم غصب غیرقانونی ، کار از طریق ستادکل نیروهای مسلح ، بازرسی دفتر مقام معظم رهبری و شکایت در دادگاه نظامی، پیگیری خواهد شد). برخی از مسئولان فعلی سازمان ثبت اسنادکشور( یکی از معاونین فعلی)، از ریز جریانات آگاه بوده و بعضا در مصاحبه های رسانه ای، خود را به تغافل و بی اطلاعی می زند ( با سند و مدرک و رو کردن مکاتبات می توان اثبات کرد که با نوعی کلی گویی ها قصد تداوم رویه محافظه کارانه وجود دارد). جناب خدائیان، رئیس فعلی سازمان بازرسی کل کشور هم بدلیل سمت قبلی شان از کل ماجرا اطلاع دارند. باورتان می شود که برخی کارکنان احمق یک شرکت تحت نظر یک نهاد خاص ، صاحب ملک را تهدید غیرمستقیم به مرگ کند( عین عبارت: وقتی قیمت گلوله چهار هزار تومان است، چرا ما باید میلیاردی پول بدهیم)! ای کاش امکان حضور شاهدین وجود می داشت تا آقای وزیر، به عمق اجحاف و ظلم مدیران تحت امرش بر شهروندان و غصب اموال قانونی و مسلم انها پی می برد. به آقای نخجوانی هم باید گفت که برادر عزیز، محوطه را از صاحبان قانونی اش بخرید و هر طور که دلتان می خواهد ، استفاده کنید.

شعارسال: رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره منتفی شدن انتقال پرواز‌های مهرآباد به فرودگاه امام، اخیرا توضیحاتی داده و بیان داشته است که، انتقال پرواز‌های مهرآباد به فرودگاه امام قابلیت اجرا ندارد. روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ پرواز در مهرآباد انجام می‌شود و این پروازها به فرودگاه امام نارضایتی مسافران را به دنبال دارد. به عنوان مثال هیچکدام از مسافران پرواز ۵۰ دقیقه‌ای تهران- اهواز نمی‌توانند ۱.۵ ساعت تا رسیدن به فرودگاه امام وقت صرف کنند. در برگشت هم همین است. ما در ارائه خدمت به مردم و هزینه‌های تحمیلی به آن‌ها مسئول هستیم. به لحاظ فنی و تکنیکی این موضوع قابلیت انجام ندارد. مشکلات ما در فرودگاه مهرآباد زیاد است و خدمات ارائه شده در شأن مردم نیست، یادآور شد: به همین منظور از حدود ۲۰ سال قبل ارتقا فرودگاه در دستور کار است و بر اساس طرح جامع تمام مشکلات فرودگاه مهرآباد برطرف خواهد شد. تصمیم گیری شده برای مهرآباد ترمینال ۱۰۰ هراز مترمربعی با ۵۵ اوریج ساخته شود. به این ترتیب فرکانس پروازی فرودگاه مهرآباد از ۵۰ پرواز در صبح به ۱۲۰ پرواز افزایش می‌بابد که این به معنای انقلاب در این فرودگاه است.

ما فقط یک سوال از کاپیتان نخجوانی می‌پرسیم و یک تقاضا داریم و ان اینکه، لطفا کپی اسناد زمین‌های فرودگاه مهراباد (همان زیر ۱۰۰ هکتار) را برای آگاهی مردم در سایت شرکت فرودگاه‌ها بارگذاری کنند و بعد بگویند که چند هکتار زمین در حال حاضر در اختیار دارند و مالک این زمین‌ها کیست؟ مالک چند زمین واگذار شده (شما بخوانید زمین‌های غصبی) به چند شرکت خاص (بنا بر تحفظات خاص، اسم شرکت‌ها ذکر نمی‌شود) کیست؟ اگر اطلاع ندارید، هشدار قانونی به تکمیل و ترمیم اطلاعات برای تصمیم گیری می‌دهیم. اگر اطلاع دارید و سکوت می‌کنید، کارتان را ادامه دهید و ما هم کار خودمان را می‌کنیم. ان شاللله در آینده هم از کسی و دوستان خاصی، گلایه نخواهید داشت (اظهارات مدیر عامل اسبق شرکت فرودگاه‌ها هم در این خصوص جالب بود. همانی که پرونده باز فلایت چک داشت. همانی که در نماز خانه، خبر برکناری اش رسید. مگر نمی‌گویید زمین خودتان است، بروید پس بگیرید؟! بله جناب نخجوانی، همین قدر خنده دار و همین قدر حاشیه ای).هرچند می دانیم که روحیه شما، روحیه ای همکارانه و بهبود بخش است.

محدوده فرودگاه مهرآباد مالکان خصوصی با اسناد رسمی غیرقابل انکار دارید ، به این غصب کثیف پایان دهید + آماده تسلیم اسناد به کلیه نهادهای بازرسی، قضایی و امنیتی کشور

 

سعادتیان معاون محترم سازمان ثبت و تیتر "ادعای مالکیت فرودگاه مهرآباد با سند عادی":

حدود یک ماه قبل (۲۳ آبان ۱۴۰۲) رسانه‌ها مصاحبه‌ای با سعادتیان معاون محترم سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور داشته و خبری را از قول او منتشر کردند. سعادتیان معاون سازمان ثبت اسناد گفته بود می‌خواستیم فرودگاه مهرآباد را تثبیت مالکیت کنیم و در روند کار، سندی از اسناد آن را به مدت خیلی طولانی مطالعه و بررسی می‌کردم تا اینکه رسیدم به حکم یک قاضی. بر اساس یک سند عادی، ادعایی بر بخشی از زمین فرودگاه شده بود! قاضی حکم داده بود که سند رسمی فرودگاه باید به نام دولت صادر شود و، چون فرآیند مالکیت آن طی شده، سند مالکیت فرودگاه مهرآباد قابل ابطال نیست، ولی با کارشناسی‌های رسمی، خسارت وارده به شخص مدعی پرداخت شود!

خوب جناب سعادتیان، بعد از آن چی؟ چه چیزی پرداخت شد؟ به چه کسی پرداخت شد؟ چقدر تمایل دارید درباره فساد نیرو‌های زیرمجموعه ثبت ( نیروهایی که قبلا تحت مدیریت شما بودند) مثلا در ثبت دامپزشکی شهر تهران صحبت کنیم (اصلا چرا از ما به اتهام افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت نمی کنند تا در دادگاه علنی و دعوت از همکاران رسانه ای، یک بار برای همیشه، برخی از کاسه کوزه‌ها را به هم بسابیم و پرونده‌هایی شبیه چای دبش، اما از نوع جعل و تقلب در تنظیم سند، درخواست رشوه و مواردی به مصداق اتهامی قصور، تقصیر، ترک فعل و اهمال بیرون بیاید که شاید شایسته صحبت بیشتر در قضای رسانه‌ای نباشد).

آیا تمایل دارید درخصوص فروش زمین خاص توسط ستاد اجرایی به یک نهاد خاص و ابطال معامله بدلیل حضور مالک با سند غیر مشمول اصل ۴۹ جهت مصادره اموال صحبت کنیم(در محدوده همین فرودگاه مهرآباد)؟ آیا پول داده شده به نهاد خاص برگردانده شد؟ در خصوص همان شرکتی صحبت می کنیم که متاسفانه الان شاخ است.

آیا تمایل دارید از تهدیدات غیرقانونی، غیر شرعی، غیر اخلاقی، غیر انسانی و حیوان صفتانه کارکنانی(خصوصا یکی از مدیران اسبق همان شرکت شاخ) صحبت کنیم که مالکان واقعی و دارای سند زمین فرودگاه مهراباد را تهدید به مرگ کرده اند (تنها تحفظ ما برای تداوم سکوت، عدم امکان قانونی در ارایه مستند برای اثبات حرف‌های مان در خصوص تهدید است). اما به احتمال زیاد، شما هم شنیده اید.

برادر گرامی، شما که تجربه مدیرکلی ثبت استان تهران، مدیرکلی کاداستر کشوری، معاونت سازمان ثبت را در رزومه خود دارید، چرا کتمان حقیقت می‌کنید؟ چرا شفاف نمی گویید که با کردم چه می کنند و چه کرده اند.

محدوده فرودگاه مهرآباد مالکان خصوصی با اسناد رسمی غیرقابل انکار دارید ، به این غصب کثیف پایان دهید + آماده تسلیم اسناد به کلیه نهادهای بازرسی، قضایی و امنیتی کشور

مجددا جهت تنویر افکار عمومی و بشکلی مشفقانه برای اطلاع کلیه نهاد‌های نظارتی، امنیتی و قضایی کشور عرض می‌شود که فرودگاه مهراباد دارای مالکان خصوصی عدیده (در طیفی از مالکان واقعی و مالکان کذاب و کلاهبردار و غیر واقعی) بوده و زمین‌های شان سال هاست که توسط چند نهاد خاص غصب گردیده و به انواع روش‌های غیرشرعی، غیرقانونی، غیرانسانی و غیر اخلاقی، به مدد بروکراسی بعضا فاسد اداری، سرگردانده شده تا در دسترسی به حق شان خسته شوند.

محدوده فرودگاه مهرآباد مالکان خصوصی با اسناد رسمی غیرقابل انکار دارید ، به این غصب کثیف پایان دهید + آماده تسلیم اسناد به کلیه نهادهای بازرسی، قضایی و امنیتی کشور

باورتان نمی‌شود که احمقی از قیمت گذاری پنج میلیون تومانی زمین‌های مردم برای خرید (آنهم در دل شهر تهران) صحبت می‌کرد؟ باورتان نمی‌شود که با فشار، هدف بخشیدن اجرت المثل ایام تصرف و قیمتگذاری زمین به بهای زورکی را دتبال می کنند؟ باورتان نمی‌شود که مردم بالغ بر دو دهه دنبال حق شان هستند و مشتی کم دین کم غیرت کم تعهد، ان‌ها را از دسترسی به حقوق حقه شان بازداشته اند و غصب اموال نموده اند.

آری برادر، قصه پر غصه فرودگاه مهرآباد، چنین داستان راستانی دارد. مجددا به اطلاع کلیه نهاد‌های نظارتی، امنیتی و قضایی کشور می‌رساند که در صورت نیاز به مدارک اثباتی ادعا‌های فوق الذکر، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، آماده همکاری کامل (با قید ارتباط با عالی‌ترین مدیر مجموعه بدلیل تحفظات خاص اسناد در اختیار) می‌باشد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
0
1
از رسانه هایی که قوی و قانونی و با دست پر حرف می زنند ، خوشم میاد. باید هزارتا از این رسانه ها توی کشور می داشتیم تا خیلی کارها روی ریل قرار بگیره . امیدوارم رسانه شما هم با همین فرمون ادامه بده و آلوده به رشوه و فساد و محافظه کاری نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
0
1
قالیباف هم چند سال پیش ، درباره مالک داشتن فرودگاه مهرآباد حرف زده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
0
0
تنها برای مهرآباد نیست، هر کجا مردم کارشون به یک ارگان دولتی افتاد، همین تکرار می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین