پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
علی خطیر در تازه‌ترین مصاحبه‌اش دلیل کنار گذاشتن گادوین منشا را پرحاشیه بودن این مهاجم نیجریه‌ای عنوان کرد. معاون سابق باشگاه استقلال درباره حاشیه‌های زندگی شخصی این مهاجم نکات عجیبی گفته است. البته خطیر گفته بود این گفتگو را درباره مسائل مالی باشگاه، ده روز قبل و با یک رسانه دیگر انجام داده و گمان نمی‌کرده قرار است این حرف هایش در رسانه دیگری منتشر شود، چون خارج از مصاحبه بوده اند.

شعار سال: کانال اینستاگرامی روزنامه فرهیختگان که علی خطیر مصاحبه اش با آنها درباره شروط حسین حسینی درباره ماندن در استقلال را تکذیب کرده بود، برای نشان دادن صحت مصاحبه یک دقیقه دیگر از این گفت و گو را که افشاگری خطیر درباره حاشیه های منشا مهاجم فصل قبل آبی ها و قرمزهاست، منتشر کرده.

خطیر درباره حاشیه های زندگی شخصی این مهاجم نکات عجیبی گفته است. البته خطیر گفته بود این گفت و گو را درباره مسائل مالی باشگاه، ده روز قبل و با یک رسانه دیگر انجام داده و گمان نمی کرده قرار است این حرف هایش در رسانه دیگری منتشر شود چون خارج از مصاحبه بوده اند.


تعداد بازدید : 14

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 6 مهر 98، کد مطلب: 1304451: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین