پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هیچ بحث و برنامه‌ای برای جدا شدن معاونت صنایع دستی از این وزارتخانه مطرح نیست. پویا محمودیان گفت: با توجه به اینکه به تازگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل شده است، هیچ بحثی در خصوص جدا شدن معاونت صنایع دستی از این وزارتخانه و الحاق آن به وزارت صنعت، معدن تجارت وجود ندارد.وی افزود: هم‌اینک با برگزاری جلسات کارشناسی در حال تعریف ساختار تشکیلاتی، شرح ماموریت‌ها و شرح وظایف معاونت صنایع دستی به عنوان یکی از ۳ معاونت تخصصی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم.

شعار سال: پویا محمودیان گفت: با توجه به اینکه به تازگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل شده است، هیچ بحثی در خصوص جدا شدن معاونت صنایع دستی از این وزارتخانه و الحاق آن به وزارت صنعت، معدن تجارت وجود ندارد.

وی افزود: هم‌اینک با برگزاری جلسات کارشناسی در حال تعریف ساختار تشکیلاتی، شرح ماموریت‌ها و شرح وظایف معاونت صنایع دستی به عنوان یکی از ۳ معاونت تخصصی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم.

محمودیان تصریح کرد: پس از مصوب شدن ساختار تشکیلاتی، شرح ماموریت ها و شرح وظایف معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌توان قدرتمندتر از گذشته در این حوزه فعالیت مؤثر، نظارت و حمایت کرد.

پس از تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شایعات فراوانی مبنی بر جدا شدن معاونت صنایع دستی از این وزارتخانه و الحاق آن به وزارت صنعت، معدن تجارت مطرح شده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا ، تاریخ انتشار 16 مهر 98، کد خبر: 908888، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین