پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان و دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت وزارت بهداشت به منظور برنامه ریزی با هدف ترویج ازدواج به هنگام و ترویج فرهنگ و ارتقای سلامت جوانان خبر داد.

شعارسال: اعظم کریمی با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت وزارت بهداشت با هدف برنامه ریزی به منظور ترویج ازدواج به هنگام، فرزندآوری به موقع و تقویت مهارت‌های فرزندپروری در میان جوانان انجام شده است افزود: تشویق و ترغیب جوانان به رعایت سبک زندگی سالم ایرانی اسلامی و ایجاد هماهنگی جهت تبادل اطلاعات و تجربیات، هم افزایی در اجرای برنامه‌های آموزشی و مشاوره و افزایش آگاهی بخشی در حوزه جوانان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه بوده است.

وی در ادامه محورهای همکاری مشترک این تفاهم‌نامه را تشریح کرد و گفت: تعیین ساز و کار به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های موجود به ویژه استفاده از ظرفیت مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در راستای همکاری مشترک در زمینه آموزش مشاوره، ارتقای سلامت، ازدواج سالم و پایدار و فرزندآوری به موقع جوانان از جمله محورهای این همکاری است. به همین منظور برنامه ریزی جهت توانمندسازی جوانان و پیشگیری از رفتارهای پرخطر دوران جوانی و ایجاد هماهنگی جهت ارتقای کمی و کیفی محصولات فرهنگی، آموزشی در حوزه سلامت، مشاوره، ازدواج سالم و پایدار و ... انجام خواهد شد.

کریمی مشارکت در اطلاع رسانی و بکارگیری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در اجرای برنامه‌ها و رویدادهای مشترک و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک در حوزه سلامت، ازدواج سالم و ... را از محورهای همکاری مشترک دفتر آموزش و ارتقای سلامت عنوان کرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان همچنین ارائه خدمات مشاوره و آموزش در زمینه سلامت، تقویت سفیران سلامت جوانان و دانشجو و همکاری در تولید محصولات به بسته‌های آموزشی با موضوع آموزش و ارتقای سلامت، ازدواج سالم و پایدار و فرزندآوری به موقع جوانان را از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

کریمی همچنین به منظور اجرای این تفاهم‌نامه، برگزاری جلسات مشترک با حضور کارشناسان و نمایندگان را از برنامه‌های آتی معاونت جوانان و دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت وزارت بهداشت دانست و گفت: مدت زمان این تفاهم‌نامه تا سه سال تعیین شده است و در پایان هر دوره یکساله مورد بازنگری واقع خواهد شد و در صورت لزوم تغییرات مورد نظر با توافق طرفین اعمال می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 23مهر1398 ، کدخبر: 98072317916: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
سلامت فکر و روانی جوانان هم باید مد نظر قرار بگیره.. جوان بیچاره چرا باید این همه منتظر یه وام باشه اخه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین