پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
پیاده روی به سوی حرم امام حسین (ع) را می توان فراتر از یک مناسک و بعنوان نوعی تجلی عشق درون فردی ، محسوب نمود که مرد و زن، پیر و جوان و بزرگ و کوچک نمی شناسد. همه با هم در یک لباس و شمایلی ساده و با پای پیاده ، مسیر مشترکی را می پیمایند. گزارش زیر، به حضور برخی از چهره های سیاسی و مدیریتی کشور ، در پیاده روی اربعین سال 1398 اشاره دارد.

شعار سال : پیاده روی به سوی حرم امام حسین (ع) را می توان فراتر از یک مناسک و بعنوان نوعی تجلی عشق درون فردی ، محسوب نمود که مرد و زن، پیر و جوان و بزرگ و کوچک نمی شناسد. همه با هم در یک لباس و شمایلی ساده و با پای پیاده ، مسیر مشترکی را می پیمایند. گزارش زیر، به حضور برخی از چهره های سیاسی و مدیریتی کشور ، در پیاده روی اربعین سال 1398 اشاره دارد. 

 عراقچی در راهپیمایی اربعین


 علی‌عسگری، رئیس صداوسیما در جمع زائران اربعین


«پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان در راهپیمایی اربعین


مجید قاسمی ، خادم امام رضا و مدیرعامل بانک پاسارگاد در جمع زائران اربعین

سید محمود علوی ، وزیر اطلاعات در راهپیمایی اربعین

وزیر‌ اطلاعات پس از بررسی وضعیت امنیتی مسیر راهپیمایی اربعین و اخذ تصمیمات لازم، همگام با مردم به زیارت امام حسین (ع) رفت.


محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با خانواده در راهپیمایی اربعین

وی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«با خانواده در مسیر اربعین!

همسرم و من و علی و‌ محمد در پیاده‌روی اربعین. متاسفانه سینا درس داشت و نیومد.

اگر قابل باشم، نایب‌الزیاره همه‌ شما دوستان هستم.»


اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در راهپیمایی اربعین


خواب ساده و بی تکلف یک ‏آقازاده در موکبی در حاشیه طریق الحسین ،  سیدجواد نصرالله فرزند ارشد دبیرکل حزب الله لبنان






محمد باقر قالیباف در راهپیمایی اربعین


حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در حال پیاده روی در اربعین 98


 علیرضا پناهیان در پیاده روی اربعین 98




تعداد بازدید : 40

سید ابراهیم رئیسی ، رئيس قوه قضائيه در پیاده روی اربعین 98 


اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال (برگرفته از فضای مجازی)

اخبار مرتبط
برچسب ها: گردشگری مذهبی ، زائران اربعین ، مراسم اربعین حسینی ، عباس عراقچی ، شعارسال98 ، پیاده روی اربعین ، پیاده روی متفاوت در اربعین ، پیاده روی مقامات سیاسی و مدیریتی در اربعین ، اربعین 1398 ، خواص و الزامات اربعین ، آشنایی با برخی از چهره های مدیریتی ، اربعین 98 و حضور مقامات ، اربعین 98 و حضور مدیران ، اربعین و حضور عاشقان ، حضور بی تکلف در اربعین ، حضور جهانگیری در اربعین ، حضور سلطانی فر در اربعین ، حضور ابراهیم رئیسی در اربعین ، حضور جواد اذری جهرمی در اربعین ، آذری جهرمی با خانواده در اربعین ، حضور دکتر مجید قاسمی در اربعین ، حضور پرویز فتاح در اربعین ، حضور حجت السلام مروی در اربعین ، حضور وزرا در اربعین ، حضور معاون رئیس جمهور در اربعین ، حضور خاکی و بی تلکف ، حضور یک آقازاده در اربعین ، حضور پسر نصرالله در اربعین ، حضور علی اکبری در اربعین ، حضور قالیباف در اربعین ، حضور عراقچی در اربعین ، حضور پناهیان در اربعین ، حضور مجید قاسمی در اربعین ، حضور استاندار خوزستان در پیاده روی اربعین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین