پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
با تأکید وزیر نفت در اجرای هرچه سریع‌تر طرح موزه صنعت نفت مسجدسلیمان و مساعدت هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت در تأمین مالی بخشی از این طرح، بزرگترین موزه صنعتی کشور در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شعارسال: جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی به منظور شتاب‌بخشی در راه‌اندازی طرح موزه صنعت نفت مسجدسلیمان با حضور مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان برگزار شد.

اکبر نعمت‌الهی در دیدار با قباد ناصری با اشاره به تأکید وزیر نفت در اجرای هر چه سریع‌تر طرح موزه صنعت نفت مسجدسلیمان در اواخر اسفندماه سال گذشته، گفت: با مساعدت و یاری هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران، بودجه مورد نیاز برای بهره‌برداری از فاز اول این طرح تأمین شده است و موزه صنعت نفت مسجدسلیمان به زودی وارد فاز عملیاتی شده و امید است در شش ماهه دوم سال آینده به بهره‌برداری رسمی رسد.

مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت ، کشف نخستین چاه نفت خاورمیانه در مسجدسلیمان را زمینه‌ساز تحولی بزرگ در اقتصاد ایران و شکل‌گیری فرهنگ و تمدن صنعتی عظیمی عنوان کرد و افزود: با توسعه صنعت نفت کشور از این نقطه، بسیاری از اولین‌های صنعتی، فرهنگی، پزشکی، ورزشی و آموزشی در این منطقه شکل گرفت که در موزه صنعت نفت مسجدسلیمان به این موضوعات نیز پرداخته خواهد شد.

قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مدیریت موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت ، از آمادگی کامل این شرکت برای پیشبرد اهداف موزه صنعت نفت مسجد سلیمان که به موضوعات اکتشاف، تولید نفت و حفاری اختصاص می‌یابد، خبر داد.

در حال حاضر ساخت بنای اصلی موزه بزرگ بی‌بی‌یان که به عنوان بزرگترین موزه صنعتی کشور با وسعت ۶۰ هزار مترمربع شناخته می‌شود، پایان یافته و با تصویب تأمین بخشی از بودجه لازم از سوی هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران، این طرح به زودی وارد فاز مطالعاتی، چیدمان اشیاء و تجهیزات موزه‌ای خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 1آبان1398 ، کدخبر: 915592: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین