پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از عدم اعمال اصلاحات مورد نظر مجلس در لایحه برنامه ششم گفت: دولت نسبت احکام برنامه ششم توسعه با سیاست های اقتصاد مقاومتی را مشخص نکرده است.

شعار سال: غلامعلی جعفرزاده، در خصوص لایحه برنامه ششم توسعه که به مجلس ارائه شده است، گفت: انتظار داشتیم با توجه به فضای مجلس دهم که مترصد حل مشکلات دولت است، روال شکلی مورد مطالبه مجلس در خصوص ارائه لوایح از سوی دولت رعایت شود.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: لایحه اصلاح بودجه سال ۹۵ که رد شد اشکال شکلی داشت، زیرا در واقع متمم بودجه بود، نه لایحه اصلاحیه، لایحه برنامه ششم که به مجلس ارائه شده نیز کپی لایحه برنامه ششم است که به مجلس نهم ارائه شد.

وی با انتقاد از عدم اصلاح لایحه برنامه ششم توسط دولت گفت: در مجلس نهم جلسات متعدد در کمیسیون تلفیق در نقد و بررسی برنامه ششم برگزار شد. دولت حداقل باید نقدهای مطرح شده را در لایحه جدید اعمال می‌کرد.

جعفرزاده با انتقاد از عدم تطبیق لایحه برنامه ششم با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: دولت باید کتابچه‌ای را به مجلس ارائه می‌کردکه در آن دقیقا مشخص شود هر کدام از احکام برنامه ششم توسعه متناظر با کدام بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون برنامه تصریح کرد: مجلس دهم هیچ قانونی را که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نباشد به تصویب نخواهد رساند.

لایحه برنامه ششم توسعه در حالی مجددا با ایرادات قبلی بدون امضای رئیس جمهور به مجلس دهم ارائه شد، که رئیس جمهور در دیدار سران قوای سه گانه در خصوص لایحه برنامه ششم وعده داده بود؛ اصلاحاتی مدنظر نمایندگان مجلس است در لایحه جدید اعمال خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12 مرداد 95 ، کد مطلب: 3729611: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین