پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۰۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
آذری جهرمی وزیر ارتباطات که انتقادات زیادی درباره عملکرد وی در مسائل مختلف مربوط به این وزارتخانه وجود دارد به جای پاسخ به این موارد اقدام به تکذیب یک کانال تلگرامی گمنام کرد.
شعار سال:آذری جهرمی وزیر ارتباطات که انتقادات زیادی درباره عملکرد وی در مسائل مختلف مربوط به این وزارتخانه وجود دارد به جای پاسخ به این موارد اقدام به تکذیب یک کانال تلگرامی گمنام کرد.

 در حالی که انتقادات از وزارت ارتباطات و شخص آذری جهرمی در خصوص مسائلی چون شبکه ملی اطلاعات، عدم حمایت از پیام‌رسانهای داخلی، کلاهبرداری اپراتورها از زائران اربعین، اهدای ٢٠٠ لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری، هزینه ١٠٧ میلیون تومانی همراه اول برای سفر آذری جهرمی با هواپیمای اختصاصی به بیرجند و یا محل هزینه برای رپورتاژ آگهی اخبار جهرمی در کانال‌های پربازدید همچنان ادامه دارد، وزیر ارتباطات امروز در اقدامی عجیب به خبر کذب یک کانال گمنام و با تعداد اعضای بسیار پایین درباره سفرش به قطر واکنش نشان داد.

ظاهرا آذری‌جهرمی که تاکنون پاسخ روشنی به انتقادات اساسی نداده تلاش دارد تا مبتنی بر یک روش قدیمی، عمق جریان منتقد عملکرد او در وزارت ارتباطات را سطحی نشان دهد.
علاقه آذری جهرمی به منتقدان آبکی و فرار از پاسخگویی به انتقادات اساسی
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:7آبان1398،کد خبر:139182،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین