پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۶
علی ربیعی، با صدور حکمی محمدرضا نوروزپور را به عنوان معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب کرد.

شعارسال: علی ربیعی، با صدور حکمی محمدرضا نوروزپور را به عنوان معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب کرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حکم صادر شده از سوی علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری، سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت برای محمدرضا نوروزپور به شرح ذیل است:

بنام خدا

جناب آقای دکتر محمدرضا نوروزپور

با توجه به دانش، سابقه فعالیت رسانه ای و همکاری موثر شش سال گذشته با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و نیز داشتن مقبولیت مناسب در جامعه رسانه ای، جنابعالی را براساس تصویب نامه هیأت وزیران به شماره ۶۱۲۹۹ /ت/۵۶۶۴۰ه، مورخ ۱۹/۵/۹۸ و به موجب این حکم به سمت « معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت» منصوب می نمایم.

امروز دولت تدبیر و امید در شرایطی قرار دارد که تحریم های ظالمانه، پایین آوردن تاب آوری اجتماعی، زندگی اقتصادی و روانی جامعه را هدف قرار داده است و از سویی تلاشهای زیادی نیز برای ناامیدسازی مردم در حال جریان می باشد. لذا بیش از هر دوره دیگری نیازمند ایجاد یک نظام اطلاع رسانی دقیق، سریع، موثر و شفاف از برنامه ها و اقدامات دولت می باشیم، به نحوی که افزایش اعتماد اجتماعی و نیز سرمایه اجتماعی دولت و نظام عزیز اصلی ترین هدف ما در حال حاضر می باشد.

انتظار می رود با بکارگیری موثر از امکانات انسانی و نیز ظرفیت های موجود در جامعه رسانه ای، علاوه بر ایجاد فضای تعامل، زمینه های همکاری مناسبی بین شورای اطلاع رسانی دولت و جامعه رسانه ای گسترش یابد.

همچنین ایجاد هم افزایی با روابط عمومی ها و افزایش هماهنگی میان آنها از جمله اقداماتی است که انتظار پیگیری آن می رود.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می نمایم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ،تاریخ انتشار:11  آبان 1398،کدخبر: 1316652،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین