پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
کارآفرین و فعال حوزه گردشگری کشور و استان یزد از احیا مجموعه تاریخی کارخانه سعادت نساجان به عنوان میراث صنعتی ارزشمند در بافت تاریخی یزد و با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری با ساخت اولین هتل کارخانه کشور در یزد خبر داد.
شعار سال:کارآفرین و فعال حوزه گردشگری کشور و استان یزد از احیا مجموعه تاریخی کارخانه سعادت نساجان به عنوان میراث صنعتی ارزشمند در بافت تاریخی یزد و با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری با ساخت اولین هتل کارخانه کشور در یزد خبر داد.

 اصغر نبیل، کارآفرین و فعال حوزه گردشگری کشور و استان یزد از متولیان احیا مجموعه تاریخی سعادت نساجان یزد، اظهار کرد: ساختمان تاریخی سعادت نساجان یزد در دهه 20 خورشیدی در قلب بافت تاریخی یزد و در مجاورت کارگاه‌های کوچک پارچه‌بافی به همت جمعی از کارآفرینان یزدی با هدف فعالیت در صنعت نساجی ساخته شد و خط تولید آن در اواسط دهه 30 راه‌اندازی شد.

وی افزود: این شرکت تا اوایل دهه 80 خورشیدی در حال تولید بود ولی به دلیل فرسودگی ماشین‌آلات و شرایط پیش آمده برای صنعت نساجی کشور همچون سایر شرکت‌های نساجی، زیان آور شد، به گونه‌ای که تصمیم به تعطیلی ساختمان قدیمی شرکت و انتقال آن به مکانی دیگر با خط تولید و تجهییزات جدید گرفته شد و ساختمان قدیمی باقی ماند.

نبیل خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جدید کشور و فرصت مناسب در حوزه گردشگری، با ورود یکی از بزرگترین هلدینگ‌های گردشگری کشور، تصمیم گرفته شد که مجموعه ساختمان تاریخی سعادت نساجان، احیا و با کاربری‌های مختلف به حیات خود ادامه دهد.

این فعال حوزه گردشگری  تاکید کرد: این مجموعه با کاربری‌های مختلفی از جمله فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، اقامتی، خدماتی و تجاری طراحی شده است و هم اکنون در قالب یک برنامه زمان‌بندی شده در حال احیاست.

نبیل در پایان نیز اضافه کرد: از جمله بخش‌های این طرح می‎توان به هتل پنج ستاره، رستوران  و تالارهای مختلف، مجتمع‌های مختلف تجاری، مجموعه فرهنگی و آموزشی در قالب مجموعه تاریخی سعادت نساجان در قلب بافت تاریخی یزد بصورت کاملا منحصربه‌فرد مرمت و تکمیل خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسکان،تاریخ انتشار:11آبان1398،کد خبر:۲۳۵۵۰،eskannews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
چه ابتکار جالبی انجام داده
آفرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین