پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اظهارات چندی پیش دادستان کل کشور درباره بررسی پرونده پنج یا شش «قاضی فاسد» و برکناری آنان گفت: آنچه که گفته‌اند ناظر بر پرونده‌های مطروحه «صلاحیت قضات» بود نه «جرایم قضات» که در دادسرای دولت رسیدگی می‌شود.

شعار سال: اظهارات آقای اسماعیلی در این باره را به نقل از میزان می‌خوانید:«با فساد تعارف نداریم و یکی از اولویت‌های ما درون دستگاه قضاست. آنچه دادستان کل کشور اعلام کردند ای کاش خودشان توضیح می‌دادند. پرونده قضاتی که اخراج می‌شوند اینگونه نیست که جرم اصطلاحی انجام داده باشند.

قضاوت شرایط سنگینی دارد که اگر کسی از دست بدهد می گویند از امروز حق قضاوت ندارید و ممکن است هیچ یک از عناوین مجرمانه به اثبات نرسیده باشد. آنچه ایشان مطرح کردند مربوط به صلاحیت قضات بود نه جرایم قضات. گاهی اوقات کسی قاضی نمی‌تواند باشد اما کارمند می‌تواند باشد. در ارتباط با جرایم اعلام جزییات حکم قطعی می‌خواهد»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی انصاف، تاریخ 14 آبان 98، کد مطلب: 198293: www.ensafnews.com.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین