پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
فرمانده کل ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با برآورد کاملی که از تهدیدات دارند و سناریو‌هایی که پیش بینی می‌کنند خود را برای هرنوع تهدیدی در هر سطح و هر شکلی که ممکن است اتفاق بیفتد، آماده می‌کنند.
شعار سال: فرمانده کل ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با برآورد کاملی که از تهدیدات دارند و سناریو‌هایی که پیش بینی می‌کنند خود را برای هرنوع تهدیدی در هر سطح و هر شکلی که ممکن است اتفاق بیفتد، آماده می‌کنند.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش ، درباره توان نظامی و دفاعی نیرو‌های مسلح دربرخورد با هرگونه تهدیدی خارجی گفت: «نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با برآورد کاملی که از تهدیدات دارند و سناریو‌هایی که پیش بینی می‌کنند خود را برای هر نوع تهدیدی در هر سطح و هر شکلی که ممکن است اتفاق بیفتد، آماده می‌کنند».

وی بیان کرد: «ملّت ایران فتنه‌های زیادی را خنثی کرده و پشت سر گذاشته که بعضاً با خسارت‌هایی هم همراه بوده، دشمن دست از فتنه برنداشته است، از مقابله نظامی تقریباً ناامید شده، در جنگ اقتصادی به یأس رسیده و در آستانه شکست است، امّا از فتنه ناامید نیست، قطعاً بدانید فتنه‌ها در راه است».

فرمانده کل ارتش درباره نقش رژیم صهیونیستی، آمریکا و سعودی‌ها در فتنه عراق و لبنان اعلام کرد: «شواهد نشان می‌دهد دست این‌ها در عراق و لبنان در کار است».

سرلشکر موسوی تأکید کرد: «رژیم صهیونیستی نیز در این ماجرا‌ها دخیل بوده و آن‌چه که مشخص است به نظر می‌رسد سعودی‌ها در این ماجرا دخالت داشته باشند».
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 18 آبان 1398، کدخبر: 443174 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
ما در هر لحظه ای اماده ایم وهیچ ترسی از دشمن مزدور و فاسد نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین