پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
​معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: با پرداخت ۱۰۵۰ میلیارد تومان از بدهی گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین نحوه پرداخت حدود ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر موضوع بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه آزاد اسلامی تعیین تکلیف شده است.
شعار سال: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ماه‌های گذشته برای پرداخت بدهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۱۰۵۰ میلیارد تومان از بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب صورت‌جلسه توافق شده به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: با اقدامات صورت گرفته مقرر شده است کمتر از ۶۰۰ میلیارد تومان از مبالغ باقی مانده بدهی قطعی و بررسی شده نیز به صورت اسناد خزانه اسلامی توسط سازمان برنامه و بودجه در وجه دانشگاه آزاد اسلامی کارسازی شود.

وی با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تعیین تکلیف بدهی معوق به دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام جدی صورت گرفته است، افزود: مکانیسم نحوه و میزان پرداخت‌ها بر اساس اسناد موجود در قالب صورت‌جلسه مشترک مورد توافق طرفین قرار گرفته است.
 
مجموع بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این دانشگاه

نجفی با تکذیب برخی مبالغ مطرح شده در مورد بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: مجموع بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این دانشگاه تا پایان نیمسال اول ۹۹-۹۸ مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد تومان بوده است که توسط معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز تأیید شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به شأن و جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: جای تعجب است که برخی افراد بدون داشتن اطلاعات صحیح اقدام به طرح مسائلی می‌نمایند که هیج مبنایی ندارد لذا شایسته است دستگاه‌های اجرایی با دوری از فضاسازی‌ها نامناسب رسانه‌ای؛ کرامت و احترام خانواده شهدا و ایثارگران را حفظ نمایند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۰۹۳۶، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین