پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۶۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵
وزیر نیرو در پنجمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران ضمن افتتاح واحد دوم تصفیه‌‌خانه فاضلاب کرمان، کلنگ‌ تکمیل طرح فاضلاب این شهرستان را با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان به زمین زد.

شعارسال: در جریان سفر رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان کرمان واحد دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بهره‌برداری رسید.

این تصفیه‌خانه با ظرفیت ۱۵ هزار و ۳۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز جمعیتی ۱۲۰ هزار نفری را در منطقه تحت پوشش قرار خواهد داد و کمک به رشد صنعت و کشاورزی منطقه، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و بازیابی پساب مصارف صنعتی و کشاورزی را در پی خواهد داشت.

همچنین با حضور وزیر عملیات اجرایی تکمیل طرح فاضلاب کرمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به روش بیع متقابل آغاز شد. این پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان دارای ۱۴۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ۱۲ کیلومتر خط انتقال است.

ظرفیت تصفیه‌خانه طرح نیز در حدود ۹۰ هزار مترمکعب است که نقش موثری در جلوگیری از آلودگی محیط زیست و کمک به رشد صنعت و کشاورزی منطقه خواهد داشت.                                    

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار: 20آبان1398  ، کدخبر: 330403، dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
همچنان تو بحث فاضلاب گیر کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
عملیات اجرایی تکمیل طرح فاضلاب کرمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به روش بیع متقابل آغاز شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین