پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
قاسم تقی‌زاده خامسی معاون وزیر نیرو با تأکید بر اینکه مشکلات آستارا بعد از بهره برداری از سدهای لاستیکی و تصفیه‌خانه فاضلاب حل می شود، گفت: ساخت سدهای لاستیکی از سوی دولت و وزارت نیرو حمایت می شود.

شعار سال:معاون وزیر نیرو با تأکید بر اینکه مشکلات آستارا بعد از بهره برداری از سدهای لاستیکی و تصفیه‌خانه فاضلاب حل می شود، گفت: ساخت سدهای لاستیکی از سوی دولت و وزارت نیرو حمایت می شود.
دولت و وزارت نیرو از ساخت سدهای لاستیکی حمایت می‌کنند
 قاسم تقی‌زاده خامسی عصر پنچ شنبه در جریان بازدید از سد لاستیکی در حال احداث ملاهادی آستارا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت نیرو از احداث و تکمیل سدهای لاستیکی در استان گیلان حمایت می‌کند و در صورت انجام منظم پروژه‌ها توسط پیمانکاران، درباره تامین اعتبار پروژه‌های سد لاستیکی در استان گیلان مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سدهای لاستیکی در گیلان اثرگذار خواهند بود و اعتبارات خوبی در این زمینه برای استان پیش بینی شده است، گفت: سد لاستیکی آستارا برای آینده این شهرستان مرزنشین مهم و حیاتی است.

تقی‌زاده خامسی با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی،۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان برنامه و بودجه برای تصفیه خانه آب این شهرستان دریافت شده است که بخشی از آن تامین شده است.

وی ادامه داد: برای سد لاستیکی ملاهادی نیز بخشی از اعتبارات پرداخت شده و درصدد پیشبرد فیزیکی این پروژه هستیم.

معاون وزیر نیرو با اشاره به طراحی یک خط از برنامه بلندمدت آب شهرستان آستارا آغاز شده و درصدد اتصال این خط به ماده ۵۶ هستیم، گفت: تلاش می شود تا نگرانی‌های مردم این شهرستان مرزنشین را در حوزه آب در آینده مرتفع شود.

وی تصریح کرد: قطعا مشکلات حوزه آب و فاضلاب در شهرستان مرزی آستارا با اتمام پروژه‌های سد لاستیکی و تصفیه خانه فاضلاب شهری رفع خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:9آبان1398،کد خبر:4760010،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
سد لاستیکی آستارا برای آینده این شهرستان مرزنشین مهم و حیاتی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین