پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: پلیس بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با ناامن‌کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت هیچ‌گونه مماشاتی ندارد.
شعار سال: سخنگوی نیروی انتظامی گفت: پلیس بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با ناامن‌کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت هیچ‌گونه مماشاتی ندارد.

سردار احمد نوریان سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که مردم با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت‌طلب و خودفروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری کنند، اظهار داشت: در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسئولان مربوطه ابعاد و جزئیات آن با رعایت حقوق و منافع عمومی تبیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در این شرایط عناصری با هدایت معاندین خارج از کشور و منفعت طلبان داخلی اقدام به سوء استفاده از مطالبات مردم کرده و با بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتار‌های تخریب گرایانه، به اموال عمومی و خدمات شهری، همچنین کسب و کار مردم آسیب رسانده و باعث ایراد خسارت‌های جانی و مالی و رعب و وحشت در جامعه شده اند که نتیجه‌ای جز خوشحالی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به همراه ندارد.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: در پی تماس‌های مکرر و مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه و برخورد با ناامن کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت نیروی انتظامی براساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد. انتظار دارد مردم عزیز با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خود فروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی، پلیس خدمتگذار خود را یاری نمایند.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: لازم به ذکر است نیروی انتظامی ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح، هیچ گونه مماشاتی با بر هم زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی آن‌ها با قاطعیت برخورد خواهد نمود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 آبان 1398، کدخبر: 4774097 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
2
حالم از این نوع عربده کشی های پلیس بهم می خوره . واقعا فرهنگ سازمانی این نیرو چرا اینقدر ضعیفه؟ نمی تونی بهتر حرف بزنی مرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین