پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۷۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
فرماندار گرگان ثبات قیمت در بازار را یکی از وعده‌های مهم دولت عنوان و نظارت در این بخش را یک تکلیف مهم برشمرد و گفت: پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است.

شعارسال:فرماندار گرگان ثبات قیمت در بازار را یکی از وعده‌های مهم دولت عنوان و نظارت در این بخش را یک تکلیف مهم برشمرد و گفت: پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است.

محمد حمیدی صبح امروز در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: اعلام قیمت جدید بنزین و مدیریت مصرف، مشکلات جدی برای کشور به وجود آورد و در برخی استان‌ها زمینه ناآرامی شکل گرفت که عامل آشوب‌ها مردم نبودند و هدایت شده از سوی دشمنان هستند.
 
وی بر رفع دغدغه‌های مردم از سوی مسوولان تاکید و تصریح کرد: مردم به خوبی توجیه نشدند، اغتشاش کار مردم نیست، دشمن بسیار هزینه کرد و امیدوار است تا از آب گل آلود ماهی بگیرد.
 
* آنچه دولت قول داده و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند ثبات قیمت کالا در بازار است
 
فرماندار گرگان در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین و مدیریت مصرف سوخت گفت: این طرح توسط سران قوا ارائه و حمایت رهبر معظم انقلاب از  آن تکلیف را بر همه مشخص کرد، بنابراین نظام یک تصمیم گرفته و پشت آن قطعا کار کارشناسی صورت گرفته است.
 
حمیدی تاکید کرد: آنچه دولت قول داده و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند ثبات قیمت کالا در بازار است و ما در جلسه ستاد تنظیم بازار وظیفه داریم با انسجام دستگاه‌های متولی قیمت‌ها را کنترل کنیم.
وی بیان کرد:  بدون ثبات قیمت در بازار، طرح مدیریت سوخت شکست خورده است و اگر ثبات قیمت‌ها در بازار رقم بخورد طرح پیروز است بنابراین پاشنه آشیل طرح؛ کنترل قیمت در بازار است.
 
* هر هفته جلسه تنظیم بازار تشکیل می‌شود
 
وی با تاکید بر انسجام و هم‌افزایی مسوولان در بکارگیری ظرفیت‌ها ادامه داد: هر هفته جلسه تنظیم بازار تشکیل می‌شود و تمام اعضای ستاد موظف هستند با آمادگی کامل در جلسه شرکت کنند و اگر نیاز بود جلسه فوق‌العاده خواهیم گذاشت و به دنبال تعامل بین دستگاهی درصدد کنترل بازار هستیم.
 
فرماندار گرگان گفت: بسیاری از مردم باورشان این است که نمی‌توانیم بازار را کنترل کنیم اما ما باید این باور را با اقدام و عمل در سطح بازار نشان دهیم.
 
حمیدی با تاکید بر اینکه رویکرد نظارت بر بازار باید جدی‌تر و اثرگذارتر باشد، تصریح کرد: ناظران باید توجیه کامل باشند و فعالیت موثر داشته باشند.
 
* اهمیت ستاد تنظیم بازار کمتر از انتخابات نیست
 
وی اشاره ای به بحث انتخابات و ثبت‌نام از کاندیداها طی ۱۰ روز آینده کرد و گفت: اهمیت ستاد تنظیم بازار کمتر از انتخابات نیست.
 
فرماندار گرگان تاکیدی بر خودکنترلی اصناف کرد و افزود: افزایش قیمت تره‌بار در بازار نعلبندان دیده می‌شود که باید نظارت جدی صورت بگیرد.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  فارس    ،تاریخ انتشار:      29 آبان 1398،کدخبر:   13980829000191،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین