پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
عباس تابش معاون وزیر در ابلاغیه‌ای به منظور تحقق دستور مقام عالی وزارت مبنی بر اینکه در راستای اصلاح نرخ بنزین، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد،در ابلاغیه‌ای دستورالعمل عدم افزایش قیمت کالا و خدمات را تا اطلاع ثانوی ابلاغ کرد.

شعار سال:رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در ابلاغیه‌ای دستورالعمل عدم افزایش قیمت کالا و خدمات را تا اطلاع ثانوی ابلاغ کرد.


 به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان عباس تابش معاون وزیر در ابلاغیه‌ای به منظور تحقق دستور مقام عالی وزارت مبنی بر اینکه در راستای اصلاح نرخ بنزین، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد ، دستورالعملی برای اجرا به همه انجمن‌ها، اتحادیه ها، شرکت‌های تولیدی لاستیک و شرکت‌های پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ابلاغ کرد .

در این ابلاغیه آمده است؛ در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم افزایی و استفاده از پتانسیل‌های آن انجمن، اتحادیه، شرکت درجلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و به تبع آن اجحاف در حق مصرف کنندگان ضروری است ضمن رصد و پایش مستمر بازار موضوع در اسرع وقت به کلیه واحدهای تحت پوشش اطلاع رسانی شود.

براساس این گزارش ؛ با توجه به اهتمام ویژه تمام دستگاه‌ها و سازمانهای مربوطه در برخورد با تخلفات و درصورت هرگونه افزایش قیمت در شرایط کنونی و یا هرگونه اقدامی که موجب اخلال دربازار گردد اقدامات لازم از سوی سازمان حمایت و سازمان‌های صنعت ، معدن و تجارت استان معمول و حسب هماهنگی‌های بعمل آمده ، با دستگاههای متخلف در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:27آبان1398،کد خبر:13980827000299،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین