پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۱
شما حسن روحانی هستید! هم او که صرفنظر از شکست ایده اصلی‌اش برای اداره کشور، دولتش در اجرای یک طرح تجربه شده هم ناتوان است!

شعارسال: تصور کنید که شما یک رئیس جمهور دلسوز هستید، در ابتدای دولتتان از ادامه یک طرح درست و موفق در حوزه مدیریت سوخت جلوگیری کرده‌اید، بعد از ۶ سال متوجه اشتباهتان شده‌اید و می‌خواهید جبران کنید‌.

می‌دانید اجرای طرح جدید التهاب آفرین است، منطق حکم می‌کند پیش از اجرا فضای عمومی کشور را به سمت وحدت و همدلی پیش ببرید و از هرگونه اظهار نظر التهاب آفرین اجتناب کنید.

در این راه شما نیاز به اقناع جامعه دارید، از نخبگان می‌خواهید که به یاریتان بیایند؛ و لزوم اجرای طرح را برای مردم تبیین کنند.

از تجربه موفق دولت قبل بهره می‌برید و پیش از اجرای طرح و اعمال محدودیت‌ها و افزایش قیمتها، مبالغ در نظر گرفته شده را به حساب مردم واریز می‌کنید

خودتان به عنوان بالاترین مقام اجرایی و ثمره انتخاب اکثریت جامعه به تلویزیون می‌آیید و موضوع را برای مردم تشریح می‌کنید و....

اما شما حسن روحانی هستید! فقط چند روز قبل از اجرای یک طرح پرالتهاب، در سفر استانی به یزد با سخنرانی عجیب و غریبتان فضا را سیاسی و رادیکال می‌کنید و تب جامعه را بالا می‌برید!

در حالی که وزرای دولتتان یک روز در میان با سری افراشته اعلام می‌کردند قیمت بنزین تا آخر سال افزایش نمی‌یابد، در اقدامی شوک آور و ناگهانی قیمت را تا سه برابر افزایش می‌دهید!

بر خلاف رفتار درست دولت قبل، این بار، اما یارانه جدید را قبل از اجرا واریز نمی‌کنید تا پیام اینکه عواید این طرح قرار است به جیب ملت برود در ضعیف‌ترین حالت خودش منتقل شود!

تا ۲۴ ساعت بعد از اجرای طرح هم هیچ صدا و تصویری از شما به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور نیست و مردم گمان می‌کنند که پنهان شده‌اید!

شما حسن روحانی هستید! هم او که ایده اصلی اش برای حکمرانی مذاکره و مذاکره و مذاکره است! هم او که حالا ثابت کرده صرفنظر از شکست ایده اصلی‌اش برای اداره کشور، دولتش در اجرای یک طرح تجربه شده هم ناتوان است!

شما حسن روحانی هستید! رئیس جمهوری که حالا مردم در دلسوز بودنتان هم به شک و تردید افتاده‌اند! آیا یک رئیس جمهور دلسوز برای اجرای یک طرح این همه اشتباه را با هم انجام می‌دهد؟

*یادداشت محمد اکبرزاده

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 30آبان1398، کدخبر: 806457: snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
مانميگيم روحاني بداست،اما ايشون تمامي چيزهايي رو كه به ديگران نسبت دادند جندبرابر بدترش رو، خودشون انجام دادند.الان كسي نمي شناسم- حتي از مردمي كه روزي به ايشون راي دادند -كه حتي يك ذره ايشون رو به عنوان يك مدیر یا سیاستمدار قبول داشته باشند!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین