پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
آزمون کردن مدیران کار زیاد سختی نیست. گزارش زیر، توسط یکی از خوانندگان برای ما ارسال شده است. با توجه به متن گزارش، قصد آزمایش ابتکار عمل خانم ابتکار را داریم. مشتاق هستیم نتیجه را بشکلی غیر تبلیغی برای خوانندگان منتشر کنیم.

شعار سال: این عکس ازتقاطع اتوبان امام علی و خیابان مدنی گرفته شده است . این خانم مسن گویا حدود 80 سال سن دارد. قده خمیده اش تا فرمان پیکانه. گویا این خانم حدود 25 ساله که با ماشین پیکان تو نظام آباد مسافرکشی می کنه. پاهاش به پدال هم نمی رسه و پدال ها رو بالا آوره. برای امرار معاش مجبور شده پلاک خودروی خود رو بپوشونه. گویا خیلی ها این مادر رو تو منطقه نظام آباد می شناسند و ازش به نیکی و غیرت کاری یاد می کنند .

خیلی دوست داریم ببینیم مجموعه تحت امر خانم ابتکار برای این مشکل چگونه وارد میدان می شوند؟خیلی مشتاق هستیم این بار بجای نقد خانم ابتکار، بشکلی غیر تبلیغی از ایشان تعریف کنیم.

 

خانم ابتکار ببینم چقدر غیرت مدیریتی داری مسئله رو حل کنی و استفاده تبلیغاتی نکنی؟

 

ارسالی از طرف خوانندگان پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
دلتون خوشه ها شمام این و حل کنه بقیه رو چیکار کنه میدونید چندتا از این زنان در کشور داریم که آمارشون دیگه قابل شمارش نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین