پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
با حضور نمایندگانی از 31 استان کشور، دوره آموزشی سه روزه رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی ویژه مدیران زن ورزش استان های کشور در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

شعارسال: این دوره آموزشی که جزو برنامه های مصوب در کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک است، با همکاری معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و در راستای ارتقاء توانمندی‌ها و به روز رسانی دانش مدیران زن کشور   با حضور 65 مدیر از 31 استان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک که برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه زنان را سرلوحه و در دستور کار خود قرار داده است، از سال گذشته تصمیم به برگزاری این دوره آموزشی گرفت که مقرر بود تمامی استان های کشور در بازه زمانی مشخصی، تقسیم شده و در دوره مذکور حضور یابند.

پس از نیازسنجی که در حیطه مدیریت ورزش زنان صورت گرفت و همچنین جمع بندی و برنامه ریزیهای انجام گرفته در کمیسیون زنان و ورزش، این کمیسیون تصمیم به برگزاری دوره مذکور برای مدیران و کارشناسان   ورزش زنان استان ها گرفت.

از مهمترین مباحثی که توسط اساتید دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد می توان به این موضوعات اشاره کرد: بررسی آسیب های ناشی از فضای مجازی در ورزش، رویکردهای مدیریت منابع انسانی در ورزش، مفاهیم نوین برنامه ریزی راهبردی در ورزش، سنجش ساختار قامتی، بررسی مسائل زیستی روانی و اجتماعی زنان در ورزش، مدیریت هیجانات در ورزش، مدیریت ارتباطات موثر در ورزش و چالش های سرپرستی تیم های ورزشی.

لازم به ذکر است برگزاری جلسه نواب رئیس بانوان فدراسیون های ورزشی و همچنین بازدید از موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک و کارگاه آموزش المپیک از دیگر برنامه هایی است که شرکت کنندگان دوره طی این سه روز در آن حضور خواهند یافت.

دوره آموزشی رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی (ویژه مدیران زن ورزش استان های کشور) پس از انتخاب سرفصل ها و هماهنگی با اساتید دوره، از صبح امروز آغاز و تا 12 آذرماه ادامه خواهد داشت. این دوره با حضور یک نفر مسئول ورزش و یک کارشناس ورزشی از 31 استان در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

گفتنی است کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک در سال 1397 دوره آموزشی مشابهی را برای مدیرانی از 7 استان کشور برگزار نموده است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت کمیته ملی المپیک، تاریخ انتشار: 10آذر1398 ، کدخبر: 30239: www.olympic.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین