پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
سرهنگ احسان مومنی با اشاره به اینکه تصادفات خروجی پمپ‌های بنزین در تهران آنقدر جدی نیست گفت: پلیس در حال حاضر برای خسارات بیش از 9 میلیون تومان کروکی می‌کشد.

شعارسال: سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، در رابطه میزان تصادفات ناشی از خروجی پمپ‌های بنزین گفت: آمار دقیقی از تصادفات ناشی از جانمایی نامناسب پمپ‌های بنزین موجود نیست.

او افزود: اصولا پمپ بنزین‌ها در لاین کندرو هستند و ماشینی که از پمپ بنزین می‌رود مسلما با سرعت کمتری خارج می‌شود و اگر تصادفی پیش بیاید در حد گلگیر است.

سرهنگ مومنی ادامه داد: در حال حاضر تا 9 میلیون کروکی نمی‌کشیم برای همین آماری از تصادفات خروجی پمپ‌های بنزین  نداریم چراکه کروکی نداریم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ  با ذکر مثالی تصریح کرد: مثلا برخی مناطق مثلا در منطقه 15 و در محدوده امام رضا (ع) پمپ بنزینی وجود دارد گرچه تصادف نداشته اما خروجی‌اش به صورتی است که مردم مجبور هستند 50 متر خلاف جهت طی کنند تا در لاین تندرو قرار بگیرند. ما پیشنهاد دادیم جدول را ادامه بدهند تا کسی نتواند خلاف جهت طی کند. اما اینکه آمار قابل توجهی از تصادفات در خروجی پمپ‌های بنزین رخ بدهد، این گونه نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا مجوزی برای احداث پمپ بنزین‌ها صادر می‌شود؟ گفت: بازدیدی انجام می‌شود و تمام ورودی و خروجی‌ها بررسی می‌شود. اگر هم در حین کار هم با مشکل ترافیکی بر بخورند باز هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرهنگ مومنی تاکید کرد: پمپ بنزینی که مشکل‌دار باشد ندیده‌ام اما نمی‌گوئیم نیست. برخی از این پمپ بنزین‌ها در موقع افتتاح ممکن است مشکلاتی داشته باشد اما پس از بهره‌برداری مشکلات بر طرف می‌شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15آذر1398 ، کدخبر: 931675: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
پس زیر این عددا از کجا خسارت بگیرن بیمه چیکار میکنه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین