پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
پاسخ پیگیری‌های خبرنگار در خصوص خبر اعتصاب غذای کارگران پتروشیمی مارون، تنها با یک پاسخ از سوی مسئولان این مجتمع روبه‌رو شد:"یک پدیده خیلی مخفیانه ای بود که کنترل شد و تمام شد، مشکل برطرف شده و شما هم بیش ازاین چیزی ننویسید."

شعارسال: بیش از  یک هفته از  اعتصاب غذایی کارکنان قراردادی و پیمانکاری پتروشیمی مارون نسبت به عدم توزیع برابر خدمات عمومی می‌گذرد.

 رستوران شماره ۲ این پتروشیمی که محل سرو وعده‌های غذایی برای کارگران و نیروهای پیمانکاری شرکت است، روزهای اخیر را بدون توزیع غذا سپری کرده است.

 افزون بر این برخی از کارگران هم، طی روزهای اخیر توسط اداره حراست این شرکت احضار و تذکرات جدی دریافت کرده اند و بر اساس برخی گزارشات‌ غیررسمی  خبر تعلیق برخی کارگران معترض  هم به گوش می‌رسد.

در همین راستا خبرنگار  نیز طی تماسی که با روابط‌عمومی این مجتمع داشت درصدد پیگیری موضوع برآمد که به محض پرسیدن از ماجرای اعتراضات و دلایل آن با قطع شدن تماس روبه‌رو شد.

طی تماس دوم با مسئول مربوطه، وی اظهار داشت نبود آنتن سبب قطع شدن تماس شده و گفت برای توضیح ماجرا خبرنگار سایت که در تهران مستقر است باید حضوری به مجتمع بیاید تا جواب پرسش خود را بگیرد.

در ادامه ماجرا و توضیح این که این امر ممکن نیست، اما مسئول مربوطه عنوان کرد که اعتراضی صورت نگرفته و بعد از  این که خبرنگار به خبرهای منتشر شده در سایت‌های خبری حوزه اشاره کرد عنوان شد که : "یک پدیده خیلی مخفیانه بود که کنترل و مهار شده و تمام شده رفته است "

و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات این کارگران مرتفع شده است یا خیر؟ عنوان کرد "این معترضین عده ی خاصی بودند که خواستارقراردادی شدن بودند که ما با افزایش پایه حقوق آنها مشکل را مرتغع کردیم اما این خبر جایی درج نشود و بیش از این چیزی ننویسید."

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: 19آذر1398 ، کدخبر: 27269: naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
️️️️️️️️️ بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، پتروشیمی مارون ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ سود خالص داشته است… نسبت سود خالص به درآمدهای عملیاتی این بنگاه خصولتی- رانتی ۴۵ درصد می باشد. این بنگاه فقط ۰.۷ درصد از سود خود را مالیات داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین