پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
داماد محمد کیانوش راد گفت: ایشان هیچ پرونده قضایی خاص که قابل ارجاع، احضار و یا بازدداشت شود نداشتند و این بازدداشت هم بدون احضار قبلی انجام شده است.

شعار سال: بهروز شاهرخی نیا با اشاره به بازداشت محمد کیانوش راد گفت: آقای کیانوش راد بدون احضار قبلی توسط ماموران امنیتی در منزلش بازداشت شد و ماموران زمان ورود به منزل اتهامی را مطرح نکردند حتی عنوان نکردند که از طرف کدام نهاد حکم بازداشت آقای کیانوش راد را گرفته اند.

وی ادامه داد: ما تا به این لحظه اطلاع نداریم که آقای کیانوش راد کجا هستند، فقط هنگام بازداشت به ما گفتند که ایشان را به زندان اوین منتقل می کنند. ما امروز به زندان اوین مراجعه کردیم و جوابی به ما ندادند و گفتند که خودشان تماس می گیرند.

داماد محمد کیانوش راد در واکنش به ادعای خبرگزاری مهر مبنی بر اینکه محمد کیانوش راد به جرم پولشویی و ارتباط با یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی اقتصادی بازداشت شده است، اظهار کرد: آقای کیانوش راد از جهت سیاسی چهره شناخت شده ای دارند و هم از لحاظ سلامت مالی و اقتصادی زبان زد هستند. ایشان نه شرکتی دارد و نه فعالیت اقتصادی داشته است و حتی شریک اقتصادی هم ندارد که بخواهند به این اتهام دستگیر شود.

شاهرخ نیا گفت: نمی دانیم که این اخبار با چه هدف و نیتی منتشر می شود و ما این افراد و انصاف شان نسبت به آقای کیانوش راد را به خدا واگذار می کنیم.

وی در خصوص احتمال دستگیری این فعال سیاسی درباره امضای بیانیه ۷۷ نفر گفت: به نظر ما چیز جز این نمی تواند باشد. حداقل در فضای فعلی تنها اتفاقی که می توانست باعث بازداشت آقای کیانوش راد شود همین اتفاق بوده ولی چون اتهام را اعلام نکردند و تا این لحظه هم ما بی اطلاع هستیم نمی‌توانیم چیزی در این خصوص مطرح کنیم.

داماد محمد کیانوش راد گفت: ایشان هیچ پرونده قضایی خاص که قابل ارجاع، احضار و یا بازدداشت شود نداشتند و این بازدداشت هم بدون احضار قبلی انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی انصاف، تاریخ 25 آذر 98، کد مطلب: 203462: www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
خوشم میاد قوه قضاییه با کسی تعارف نداره و هر کس دست از پا خطا کنه باید بره پاسخ بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین