پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
با توجه به اینکه کارت بازی بازیکن خارجی شهرداری گرگان صادر نشده و این تیم تمایلی نداشت امروز به مصاف ذوب آهن برود سرانجام دیدار معوقه شهرداری گرگان و ذوب آهن به فردا موکول شد.

شعار سال: با توجه به اینکه کارت بازی بازیکن خارجی شهرداری گرگان صادر نشده و این تیم تمایلی نداشت امروز به مصاف ذوب آهن برود سرانجام دیدار معوقه شهرداری گرگان و ذوب آهن به فردا موکول شد.

طبق برنامه ریزی اولیه فدراسیون بسکتبال قرار بود دیدار معوقه شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان امروز برگزار شود و حتی پیام سیفی زاده رییس کمیته مسابقات نیز تاکید کرده بود که این دیدار برگزار خواهد شد اما در نهایت فدراسیون بسکتبال تصمیمی عجیب گرفت و طبق درخواست مسوولان شهرداری گرگان این بازی را به فردا (جمعه) موکول کرد.

شهرداری گرگان به دلیل شرایط نامناسب جوی و تاخیر پرواز از فدراسیون خواسته بود این دیدار جمعه برگزار شود اما تیم ذوب آهن موافقت نکرده بود.

گفته شده کارت بازی رایان ریچاردز بازیکن خارجی دوم شهرداری گرگان هنوز صادر نشده و گرگانی ها برای اینکه این بازیکن را برابر ذوب آهن داشته باشند برای تعویق یک روزه بازی تلاش کردند و در نهایت موفق شدند.

اسدالله کبیر مدیر فنی شهرداری گرگان و مهران شاهین طبع سرمربی این تیم به ترتیب عضو کمیته فنی فدراسیون و سرمربی تیم ملی هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:28آذر1398،کد خبر:83600996،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
لیگ و تیم داری فشل همینه نباید انتظار داشت همه چی سر موقع انجام شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین