پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: برگزاری مسابقات فوتبال در تمامی رده ها منوط به شرایط مناسب آب و هوایی و تصمیم گیری استانداری و نهادهای مربوطه خواهد بود.

شعار سال: به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به افزایش لحظه‌ای شاخص آلودگی هوا در  استان تهران و  هشدارهایی که از سوی استانداری تهران در این خصوص صادر می‌شود، در صورتیکه  شرایط برگزاری مسابقات ورزشی و به ویژه فوتبال برای هفته آینده خطرناک اعلام شود، سازمان لیگ فوتبال ایران نیز طبق مقررات اقدام خواهد کرد.

 اگرچه تقویم مسابقات فصل ۹۹-۹۸ بسیار فشرده است اما اولویت سلامت ورزشکاران، داوران و تماشاگران خواهد بود به همین دلیل در صورت اعلام وضعیت اضطرار آلودگی هوا، تمامی مسابقات لیگ برتر و سایر رده های لیگ، دسته اول، دوم و سوم و جام حذفی سراسر کشور که در استان تهران برگزار می شود و مسابقات رده های سنی مختلف در استان تهران لغو خواهد شد.

با این حال سازمان لیگ تا این لحظه اصرار به برگزاری مسابقات طبق تقویم اعلام شده خواهد داشت که با اعلام استانداری تهران مطابق قانون تصمیم گیری می شود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار است استقلال و سپاهان هفته آینده، دوم دی‌ماه در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که البته برگزاری این دیدار با مخالفت حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید مواجه شده و او خواستار حضور بازیکنان امید این دو تیم در اردوی تیمش است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 29 آذر 98، کد مطلب: 98092921825: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین